شناسه خبر: 18425 منتشر شده در مورخ: 1398/6/5 ساعت: 12:37 گروه: فرهنگی  
«وقت‌صبح» سریال محرمِ شبکه یک

«وقت‌صبح» سریال محرمِ شبکه یک

سریال «بوی باران» جای خودش را به مینی‌سریال «وقت صبح» می‌دهد.

به گزارش ایران سپید  شبکه یک بعد از پایانِ سریال «بوی باران» به سراغِ یک سریال تولید شده از مرکز صداوسیمای استان سمنان می‌رود. در این سریال کاوه خداشناس با شکل و شمایلِ یک روحانی ظاهر شده و بعد از سِرّ دلبران که از شبکه دو سیما به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی آنتن می‌رفت حالا «وقت صبح» به چالش‌های یک روحانی در ایام محرم می‌پردازد.

البته که این سریال شاید شکل و شمایلِ محرمی‌تری نسبت به «ترور خاموش» داشته باشد که درباره مافیای اعتیاد است و قرار بود از این شبکه پخش شود.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال «ترور خاموش» گفت: ما از 22 شهریورماه سریال شبکه یک خواهیم بود. این تعویق هم به خاطرِ مناسبتی‌تر بودن مینی سریال «وقت صبح» بود.

این مینی سریال 6 قسمتی با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان تصویربرداری شده است. "وقت صبح" قصه روحانی جوانی را روایت می‌کند که در موقعیت انتخابی قرار می‌گیرد و این انتخاب او را با چالش‌هایی مواجه می‌سازد.

کاوه خداشناس، نسرین نصرتی، کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی، سلمان خطی، محمد یگانه، پژمان یاوری، لی لی فرهادپور، حسین صفریان، پناه باقریان،آیسان والی و( با حضور) عزت الله جامعى ندوشن بازیگران  سریال وقت صبح هستند. تسنیم

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *