شناسه خبر: 18419 منتشر شده در مورخ: 1398/6/5 ساعت: 10:56 گروه: اجتماعی  
رسیدگی به معلولان ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ تخصیص یک دهمی اعتبار مورد نیاز

رسیدگی به معلولان ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ تخصیص یک دهمی اعتبار مورد نیاز

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران گفت: برای رسیدگی به معلولان به بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که درحال حاضر حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری آنا داریوش بیات‌نژاد با اشاره به ارائه خدمات ویژه به معلولان اظهار کرد: معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی دو دسته هستند، دسته‌ای اول افرادی هستند که در کنار خانواده خدمات توانبخشی دریافت می‌کنند و دسته دوم افرادی هستند که در مراکز ما نگهداری می‌شوند. در حقیقت دسته دوم به‌دلیل این‌که شرایط ویژه و سختی دارند باید در مراکز تحت نظارت بهزیستی نگهداری شوند و مراکز ما نیز به‌صورت شبانه‌روزی به این افراد خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: معلولانی که در مراکز هستند تسهیلات ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران اظهار کرد: برای رسیدگی به وضعیت معلولان به بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که این اعتبارات به افرادی که دارای معلولیت هستند تعلق می‌گیرد و درحال حاضر حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

بیات نژاد خاطرنشان کرد: افراد معلول برای گرفتن اعتبارات گزینش نمی‌شوند بلکه متناسب با شرایط خاصی که دارند به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود البته اولویت سازمان بهزیستی این است که معلول در نهاد خانواده نگهداری شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *