شناسه خبر: 18393 منتشر شده در مورخ: 1398/6/4 ساعت: 10:55 گروه: اجتماعی  
ساخت ۲۳۹ واحد مسکن برای خانواده های دارای دو معلول در مازندران

ساخت ۲۳۹ واحد مسکن برای خانواده های دارای دو معلول در مازندران

معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران گفت: تاکنون ۲۳۹ مسکن برای خانواده های دو معلول در استان احداث شد و ۲۳۷ واحد نیز در دست ساخت است.

به گزارش ایران سپید به نقل مهر وحید حسین زاده در مراسم افتتاح طرحهای بهزیستی در قائم‌شهر، اظهار کرد: سازمان بهزیستی یکی از سازمانهای مهمی است که ۱۸۰ نوع خدمت را به جامعه هدف ارائه می‌دهد و در مازندران ۵۰۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از این خدمات استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ساماندهی مناطق حاشیه نشین، گفت: در همین راستا در سال جاری ۱۴ پایگاه اجتماعی در استان افتتاح شد.

حسین زاده از شناسایی ۳۳ منظقه آسیب‌زا و پرخطر در مازندران خبر داد و افزود: یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی این مناطق اعتبار در نظر گرفته شده است که ۱۶۰ میلیون تومان آن مربوط به تجهیز و احداث ۳ پایگاه در شهرستان قائم‌شهر بوده‌است.

معاون بهزیستی مازندران با اشاره به پایین آمدن سن آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در سه ماهه اخیر ۱۲ هزار تماس با اورژانس اجتماعی مازندران گرقته شده است.

حسین زاده در ادامه گفت: ۸ هزارو۵۰۰ خانوار مازندرانی از پایگاههای اجتماعی بهزیستی خدمات دریافت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سختان خود، در خصوص مسکن خانواده های دارای معلول، بیان کرد: ۴۸۰ خانواده ۲ معلول بدون مسکن شناسایی شدند که تاکنون ۲۳۹ مسکن در سه سال اخیر و ۱۳ مسکن در هفته دولت ساخته و افتتاح شد و ۲۳۷ خانه هم در دست اقدام داریم.

حسین زاده با تأکید بر کمک خیرین در امر ساخت مسکن برای معلولان، گفت: ۱۸ میلیارد تومان برای مسکن روستایی خانوار دارای معلول تعلق گرفت اما تهیه زمین برای ساخت  مسکن، مشکل عمده بهزیستی تلقی می‌شود.

یادآور می‌شود، در روز جاری سه طرح بهزیستی شامل افتتاح پایگاه اجتماعی کوی شهید صالحی، مسکن روستایی دومعلول در وسطی کلا و مسکن روستایی سه معلول در ریکنده افتتاح شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *