شناسه خبر: 18366 منتشر شده در مورخ: 1398/6/2 ساعت: 12:17 گروه: حوادث  
شکار دختران نوجوان در تلگرام

شکار دختران نوجوان در تلگرام

مجرم سابقه دار که با اسم و عکس جعلی در تلگرام، دختران کم سن و سال را فریب داده و پس از کشاندن به خلوتگاه شیطانی‌اش آنها را مورد تعرض قرار می‌داد از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرنگار جنایی «ایران»، ردیابی‌ها برای شناسایی و دستگیری این مرد شرور از چهارم اردیبهشت سال گذشته، با شکایت دختر جوانی به دادسرای ناحیه 27 ویژه امورجنایی تهران آغاز شد. وی به بازپرس پرونده گفت: چند ماه قبل در فضای مجازی با پسر جوانی که خودش را فرشاد معرفی کرده بود آشنا شدم. در این مدت فقط در تلگرام با او ارتباط داشتم تا اینکه چند روز قبل از این حادثه فرشاد از من خواست که با او ملاقات کنم. از آنجایی که بسیار به او اعتماد پیدا کرده بودم پذیرفتم. قرار شد روز حادثه فرشاد با خودرویش به دنبالم بیاید. در محدوده تهرانپارس قرار گذاشتیم اما ساعت پنج عصر بود که یک خودروی شاسی بلند مشکی «تویوتا راو فور» مقابل من توقف کرد. کسی که پشت فرمان بود هیچ شباهتی با عکس‌هایی که از فرشاد دیده بودم نداشت. راننده که متوجه تردید من شد، خودش را دایی فرشاد معرفی کرد و ازمن خواست سوار شوم. بعد هم مرا به ساختمان سه طبقه‌ای در همان محدوده برد. او ادامه داد: به محض ورود متوجه شدم ساختمان خالی است شک کردم و می‌خواستم از آنجا خارج شوم که مرد جوان به طرفم حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در تحقیقات اولیه هویت واقعی مرد متجاوز به نام «محمدرضا. ک» مورد شناسایی قرار گرفت. در بررسی سوابق کیفری اش نیز مشخص شد دارای 10 فقره سابقه در زمینه‌های قتل، شرارت، آزار و اذیت، کلاهبرداری و... بود. وقتی تصویر محمدرضا به دختر جوان نشان داده شد بلافاصله او را شناخت. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری متهم ادامه یافت تا اینکه مخفیگاه وی شناسایی شد و با هماهنگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، متهم پس از یک سال در محدوده تهرانپارس دستگیر شد.

وی در اعترافاتش گفت: در تلگرام با عکس و هویت جعلی
طعمه هایم را از بین دختران کم سن و سال انتخاب می‌کردم و با آنان دوست می‌شدم و با جلب اعتماد آنان را به ساختمانی برده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم.
سرهنگ کارآگاه گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری مرد متجاوز و اعتراف او به آزار و اذیت، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران، با درخواست انتشار تصویر بدون پوشش متهم از شهروندان خواست در صورت شناسایی متهم، برای تشکیل پرونده مقدماتی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *