شناسه خبر: 18316 منتشر شده در مورخ: 1398/5/27 ساعت: 10:58 گروه: ورزشی  
ارتقای جایگاه ایران در جدول پارالمپیکی هدف اصلی فدراسیون جانبازان و معلولان است

ارتقای جایگاه ایران در جدول پارالمپیکی هدف اصلی فدراسیون جانبازان و معلولان است

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: این فدراسیون برای ارتقای جایگاه ایران در پارالمپیک های پیش رو شامل ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ و همچنین پاراآسیایی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایران سپید حمیدعلی صمیمی افزود: نخستین هدف ما، تلاش برای کسب بیشترین سهمیه، درخشش در مسابقات و ارتقای جایگاه کشورمان نسبت به دوره قبل است.

وی اضافه کرد: پس از این المپیک، جوان‌گرایی برای درخشش در بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ نیز مد نظر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان است.

وی بیان کرد: در صدد هستیم برای رسیدن به این اهداف، مسابقات بخش جوانان را فعال کرده و پارالمپیاد ورزش جانبازان و معلولان را پس از تصویب وزارت ورزش و جوانان اجرایی کنیم.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با تمجید از تلاش های صورت گرفته در آذربایجان غربی برای توسعه این رشته ورزشی گفت: تلاش اعضا،  رییس هیات و همکاری و تعامل مناسب با اداره کل ورزش و جوانان با توجه به ظرفیتی که در ورزش این استان وجود دارد، در رشد و پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان تاثیر گذار بوده است.

صمیمی وجود استعدادهای قابل توجه این استان در ورزش جانبازان و معلولین را از نکات مثبت ورزش آذربایجان غربی برشمرد و افزود: همواره در مسابقات مختلف شاهد حضور ورزشکاران این استان در تیم‌های ملی و مسابقات بین‌المللی و پارالمپیک هستیم

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *