شناسه خبر: 18311 منتشر شده در مورخ: 1398/5/27 ساعت: 10:47 گروه: ورزشی  
آغاز چهاردهمین جشنواره فرهنگی _ ورزشی فرزندان مهر در بابلسر
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور:

آغاز چهاردهمین جشنواره فرهنگی _ ورزشی فرزندان مهر در بابلسر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از آغاز چهاردهمین جشنواره فرهنگی _ ورزشی فرزندان مهر خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات بالغ بر ۹۵۰ نفر از فرزندان بهزیستی در دو گروه دختران و پسران در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ و ۱۴ تا ۱۸ سال به رقابت سالم می پردازند.

به گزارش ایران سپید «مسعود آسیما» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل از آغاز چهاردهمین جشنواره فرهنگی _ ورزشی فرزندان مهر خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست سراسر کشور در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز، شنا، آمادگی جسمانی، فوتسال، دوو میدانی و شطرنج از ۲۶ مردادماه لغایت ۷ شهریورماه در استان مازندران، شهرستان بابلسر در حال برگزاری است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، افزود: افتتاحیه جشنواره فرهنگی _ ورزشی فرزندان پسر بهزیستی با حضور «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور، مسئولان ستادی و استانی و ۵۸۰ نفر از فرزندان پسر فردا، یکشنبه ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود که ضمن شرکت در مسابقات و رقابت سالم با گروه‌های سنی خود از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی بهره‌مند می‌شوند.

یادآوری می‌شود، چهاردهمین جشنواره فرهنگی _ ورزشی فرزندان مهر از ۲۶ مردادماه لغایت ۷ شهریور ماه در دو گروه دختران و پسران در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ و ۱۴ تا ۱۸ سال در اردوگاه شهید عظیمی برگزار می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *