شناسه خبر: 18260 منتشر شده در مورخ: 1398/5/22 ساعت: 10:53 گروه: اجتماعی  
معلولان کشور در نامه‌ای خواستار تحقق بودجه اجرای قانون شدند

معلولان کشور در نامه‌ای خواستار تحقق بودجه اجرای قانون شدند

کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت با ارسال نامه‌ای به نوبخت بابت تحقق بودجه قانون معلولان خواستار تحقق بودجه اجرای قانون شدند.

به گزارش ایران سپید کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت با ارسال نامه‌ای به محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) نسبت به عدم تحقق بودجه اجرای قانون معلولان توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها انتقاد کرده و خواستار تسریع در ابلاغ بودجه اجرای این قانون به سازمان بهزیستی کشور شد.

متن این نامه که امروز تحویل سازمان برنامه و بودجه شد به شرح ذیل می‌باشد:

همان‌گونه که استحضار دارید در قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور ردیفی تحت عنوان «اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان» (شماره طبقه‌بندی ۱۳۱۵۱۰) با اعتباری معادل ۱۱ هزار میلیون ریال پیش‌بینی گردیده است. با توجه به این‌که اعتبارات مذکور جهت اجرای مواد (۷)، (۹)، (۱۱)، (۱۲)، (۱۳) و (۲۷) قانون مورد اشاره می‌باشد و از اهمیت بسزایی برخوردار است، با این وجود اعتباری در این مورد تخصیص نیافته است. لازم به ذکر است جناب‌عالی طی نامه شماره ۸۰۲۲۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ به سازمان هدفمندی یارانه‌ها دستور لازم جهت تخصیص اعتبار به سازمان بهزیستی را ابلاغ نموده‌اید ولی متاسفانه تاکنون اقدام مناسبی از طرف سازمان هدفمندی به عمل نیامده است. مقتضی است دستور فرمایید نسبت به تسریع در ابلاغ تخصیص ردیف ۱۳۱۵۱۰ اجرای «قانون حمایت از حقوق معلولان» اقدام لازم به عمل آورند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *