شناسه خبر: 18225 منتشر شده در مورخ: 1398/5/19 ساعت: 10:36 گروه: اجتماعی  
سه برابر شدن مستمری مددجویان معلول سرپرست خانوار

سه برابر شدن مستمری مددجویان معلول سرپرست خانوار

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: ازجمله اقدامات بسیار خوبی که امسال در راستای کمک به معلولان صورت گرفته است سه برابر شدن مستمری مددجویان معلول سرپرست خانوار بر اساس بعد خانواده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از فارس معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری  گفت: رسانه و به‌ویژه خبرگزاری فارس زبان ناطق عملکرد بهزیستی است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان از برنامه‌ها و پیشنهادات در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مددجویان استقبال می‌کند، افزود: ازجمله اقدامات بسیار خوبی که امسال در راستای کمک به معلولان صورت گرفته است سه برابر شدن مستمری مددجویان معلول سرپرست خانوار بر اساس بعد خانواده است.

محمدی با بیان اینکه از دیگر اقدامات صورت گرفته برای کمک به بهبود زندگی معلولان، پرداخت شهریه دانشگاه فرزندان معلولان سرپرست خانواری است که درجه معلولیت شدید دارد، ادامه داد: جامعه هدف بهزیستی قشر خاصی است و ما یک سازمان تولیدی نیستیم، می‌طلبد سایر دستگاه‌ها و اصحاب رسانه در کنار این سازمان باشند.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری هدف، ابتدا رضای خدا و بعد از آن رضایت ارباب رجوع است، عنوان کرد: مأموریت سازمان بهزیستی سلامت اجتماعی و هدف از سلامت اجتماعی کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
اباذرصادقی قلی بیگلو 1399/2/25 - 03:49
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام من. اباذرصادقی معلول جسمی وحرکت شدیدوتحت پوشش بهزیستی اردبیل ودارای سه بچه 1پسر2دختروبیکارمی باشم وبرایم مستمری وحق پرستاری وهزینه کرونایی وهیچ خدماتی دیگرپرداخت پن میشه وچندباربه بهزیستی مراجعه کردم ولی میگوینداعتبارنداریم ومن الان تووضعیت سخت به سرمیبرم
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *