شناسه خبر: 18150 منتشر شده در مورخ: 1398/5/12 ساعت: 12:17 گروه: حوادث  
دزدی داماد از خانه مادرزن /عادت به حرف زدن در خواب،راز او را فاش کرد

دزدی داماد از خانه مادرزن /عادت به حرف زدن در خواب،راز او را فاش کرد

چند روز قبل زن میانسالی در تماس با پلیس پایتخت از سرقت خانه‌اش خبر داد و مدعی شد زمانی که به همراه دخترش به میهمانی رفته وسایل باارزش خانه‌اش سرقت شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران  به‌دنبال این شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد ولی پلیس موفق نشد سارق خانه زن میانسال را شناسایی کند.
خواب‌های آشفته
مدتی بعد دختر شاکی نزد پلیس رفت و سرنخی به مأموران داد که راز سرقت میلیاردی از خانه مادرش را برملا کرد. او گفت: شوهرم همیشه در خواب حرف می‌زند، گاهی حتی اسرار خانوادگی شان را در خواب فاش می‌کند. او چند وقتی است در خواب گریه می‌کند و مدام می‌گوید نباید دزدی می‌کردم. شب‌های اول توجهی به حرف‌هایش نداشتم اما در شب‌های بعدی اسم مادرم به میان آمد و کنجکاوتر شدم و متوجه شدم که سارق خانه مادرم، همسرم کیوان است. با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، کیوان به‌عنوان مظنون این پرونده بازداشت شد و مرد جوان در همان تحقیقات اولیه به سرقت از خانه مادرزنش اعتراف کرد.
گفت‌وگو با متهم
چه شد که تصمیم به سرقت گرفتی؟ خانواده همسرم وضع مالی خوبی دارند. چند سال قبل پدرزنم فوت کرد و پس از آن مادرزنم مدام من را با باجناق هایم مقایسه می‌کرد و به من سرکوفت می‌زد تا اینکه تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم.
چه شد که این نقشه به ذهنت رسید؟ از بخت بدم بیکار شدم و جرأت بازگو کردن آن را نداشتم از طرفی هم به‌خاطر شرایط اقتصادی نمی‌دانستم چکار باید انجام دهم. یک شب در خانه مادرزنم دلارها و طلاهایش را دیدم و همانجا بود که تصمیم به سرقت گرفتم. کلید خانه مادرزنم را مخفیانه برداشتم در فرصتی مناسب نقشه‌ام را عملی کردم.
فکر می‌کردی دستگیر شوی؟ اصلاً. من سرقت را خیلی محتاطانه انجام دادم. این حرف زدن در خواب همیشه برای من مشکل ساز بوده، اما در تعجبم که همسرم چطور توانسته من را لو بدهد.‌

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *