شناسه خبر: 18118 منتشر شده در مورخ: 1398/5/9 ساعت: 10:53 گروه: اجتماعی  
نخستین کاروان توانخواهان کاشانی راهی مشهد مقدس شد

نخستین کاروان توانخواهان کاشانی راهی مشهد مقدس شد

نخستین کاروان سالمندان و توانخواهان زائر اولی آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی در قالب طرح مهر درخشان رضوی، از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان به مشهد مقدس اعزام شد.

به گزارش ایران سپید مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان روز چهارشنبه در این زمینه گفت: برای نخستین بار کاروان ۴۲ نفره زائر اولی سالمند و توانخواه کاشان با همراهی چند پرستار به مدت سه روز در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی افزود: یک روحانی نیز جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کاروان توانخواهان کاشانی را در این سفر زیارتی همراهی می کند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مهربانی و کرامت رضوی بیان کرد: شخصی که قصد زیارت حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) را دارد، از هنگام خروج از درب خانه زائر آن حضرت محسوب می‌شود و باید به این زائران خدمات مناسبی ارائه کرد تا زیارتی با معرفت بیشتر و دلچسب‌تر را تجربه کنند.

مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان تاکید کرد: اعزام این قشر از زائران توانخواه به طور قطع در افزایش نشاط و بهبود روحیه آنها تاثیر داشته، مرضی و مقبول درگاه حق قرار گرفته و خیر و برکت بسیاری هم به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: چشم‌انداز ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت آستان نیز تکریم و خدمات‌رسانی به زائر و توسعه فرهنگ رضوی قرار گرفته، چنان‌که دهه کرامت امسال با عنوان خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت (ع) نامگذاری شده بود.

به گفته بصیرتی، از سال ۹۱ تاکنون بیش از ۲ هزار زائر اولی از شهرستان کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *