شناسه خبر: 18059 منتشر شده در مورخ: 1398/5/5 ساعت: 10:52 گروه: اجتماعی  
۲ هزار معلول سالمند در زنجان تحت پوشش بهزیستی هستند

۲ هزار معلول سالمند در زنجان تحت پوشش بهزیستی هستند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در استان زنجان بیش از ۱۰۵ هزار سالمند وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار سالمند معلول بوده که بالای ۶۰ سال سن داشته و تحت پوشش بهزیستی هستند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمد محمدی قیداری صبح شنبه در جلسه شورای سالمندی در محل بهزیستی زنجان، به جمعیت سالمندی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در استان زنجان بیش از ۱۰۵ هزار سالمند وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار معلول سالمند هستند و بالای ۶۰ سال سن داشته و تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت سالمندی در استان زنجان رو به رشد است، اظهار کرد: زنجان جزو ۱۰ استان اول کشور به لحاظ جمعیت سالمندی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی به توانمندسازی سالمندان بسیار تأکید دارد، گفت: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با بهزیستی داشته باشند تا سالمندان هم استقلال داشته باشند.

محمدی قیداری با بیان اینکه استان زنجان طرح توانمندسازی معلولان را اجرا می‌کند، تأکید کرد: با اجرای طرح توانمندسازی سالمندان باید سلامتی روحی و جسمی سالمندان تقویت شود.

وی ابراز کرد: نباید سالمندان خانه نشین شود و باید فعالیت‌های خوبی برای سالمندان توسط ارگان‌های اجرایی محقق شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان نسبت به ارائه خدمات توان بخشی به معلولان سالمند هم اقدامات خوبی دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *