شناسه خبر: 18040 منتشر شده در مورخ: 1398/5/2 ساعت: 15:25 گروه: فرهنگی  
بیوک میرزایی: ما عاشقان نسل جوانیم

بیوک میرزایی: ما عاشقان نسل جوانیم

بیوک میرزایی هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر ، سینما و تلویزیون  در مصاحبه ای با رادیو نمایش  حمایت خود را از نسل جوان هنرمند اعلام کرد .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این هنرمند مردمی در این باره گفت : ما عاشقان نسل جوانی هستیم که ادامه دهنده ماست ، نسل جوانی که با دیدن ، مطالعه کردن و تلاش زیاد ، تلاش می کند ،پا به پای نسل قدیم ، توانمندی هایش را نشان بدهد.

میرزایی ادامه داد : در حال حاضر نسل جوان ما بسیار فعال تر از نسل گذشته حرکت می کند  و این روزها در میان جوانان ، نابغه هایی را می بینیم که تلاش بسیاری برای رسیدن به خواسته هایشان انجام می دهند  و نباید نادیده گرفته شوند.
این بازیگر صاحب نام همچنین درباره بخش مردمی سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی "نوایش" افزود: برگزاری جشنواره های اینچنینی ، بهترین فرصت برای نیروهای غیر حرفه ای است که توانایی خودشان را محک بزنند تا بتوانند خودشان را به گروه های حرفه ای نشان بدهند .
وی در پایان  درباره نمایش های کوتاه رادیویی گفت : در ده سال اخیر در کشورهای پیشرفته ،آثار نمایشی کوتاه بسیار منسجم تر از گذشته شده اند و مورد توجه قرار گرفته اند نمایش کوتاه مانند شعر است ، موجز،  تاثیرگذار ، حتی تصور کنید چکیده یک رمان می تواند در 5 دقیقه تبدیل به یک نمایش شنیدنی شود ولی این کار سختی های خودش را هم دارد برای همین باید با آن بسیار حرفه ای برخورد کرد و نباید اهمت آن را نادیده گرفت .
بر اساس این خبر،  این روزها رادیو نمایش در حال جمع آوری آثار بخش حرفه ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی" نوایش" است و علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان و نیز شرکت در این جشنواره به سایت : www.radionamayesh.irمراجعه کنند. 
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *