شناسه خبر: 18014 منتشر شده در مورخ: 1398/5/1 ساعت: 10:53 گروه: اجتماعی  
از نخبگان مددجوی بهزیستی ورامین تجلیل شدند

از نخبگان مددجوی بهزیستی ورامین تجلیل شدند

همزمان با هفته بهزیستی و با حضور فرماندار و مسئولان ورامین، از نخبگان علمی تحت پوشش بهزیستی شهرستان ورامین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایران سپید در این مراسم که روز دوشنبه در محل اداره بهزیستی برگزار شد، از دانشجویان نخبگان، دانشجویان مقطع دکترای تخصصی و کارآفرینان برتر حوزه بهزیستی شهرستان ورامین تجلیل به عمل آمد.

فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم گفت: کسانی که می‌توانند مدارج عالی علمی را طی کرده و در معتبرترین دانشگاه‌های کشور به تحصیل مشغول باشند، معلول نیستند بلکه افراد توانمندی هستند که با تلاش و پشتکار توانسته اند از دیگر قابلیت‌های خود برای حضور مؤثر در جامعه استفاده نمایند.

 

حسین کاغذلو افزود: شهرستان ورامین در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های بالقوه ای برخوردار است که می‌توان از آن در بکارگیری از معلولان برای داشتن شغل مناسب استفاده کرد چرا که شاید این افراد از نظر ظاهر با مشکلات حرکتی مواجه باشند، ولی به واقع این افراد معلول نیستند بلکه قدرت و توانایی خود را در حوزه‌های مختلف شناخته و از آنها به درستی استفاده می‌کنند.

 

وی اظهارداشت: بهزیستی تلاش دارد تا با شناسایی توانمندی افراد معلول و نیز خانواده‌هایی که نیازمند حمایت هستند، زمینه توانمندی آنان را فراهم کرده و آنان را در دستیابی عادلانه از فرصت‌های جامعه یاری رساند.
کاغذلو گفت: در حال حاضر ۵۵ دانشجوی مقاطع مختلف تحصیلی از فوق دیپلم تا دکترای تخصصی از حمایت‌های بهزیستی برخوردارند و فرمانداری تلاش دارد تا زمینه استفاده از تخصص این افراد را فراهم کند.
وی تصریح کرد: توانمندی افراد تحت پوشش بهزیستی ورامین تا آنجا پیش رفته که بسیاری از آنان، امروز به کارآفرینانی تبدیل شده‌اند که خود زمینه اشتغال جوانان دیگر را فراهم کرده‌اند.
بیش از ۴ هزار نفر از خدمات بهزیستی ورامین استفاده می‌کنند.
۲۱ تا ۲۷ تیرماه، هفته بهزیستی نام دارد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *