شناسه خبر: 1798 منتشر شده در مورخ: 1392/10/15 ساعت: 10:51 گروه: ورزشی  
رشته های ورزشی نابینایان در استان مرکزی گسترش می یابد
رئیس هیئت ورزش های نابینایان استان مرکزی:

رشته های ورزشی نابینایان در استان مرکزی گسترش می یابد

رئیس هیئت ورزش های نابینایان استان مرکزی گسترش رشته های ورزشی نابینایان را از اولویت های این هیئت در سال آینده اعلام کرد.

مصطفی رسولی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش در حفظ سلامتی شهروندان به ویژه افراد معلول هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان مرکزی توسعه رشته های ورزشی این قشر از افراد جامعه را در دستور کار قرار داده است.
وی تصریح کرد: توسعه رشته های ورزشی از جمله شنا در بین ورزشکاران و استعدادیابی از مهم ترین اولویت های این هیئت در سال آینده است.
رئیس هیئت ورزش های نابینایان استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 40 ورزشکار نابینا در سطح استان ساماندهی شده اند، گفت: این ورزشکاران در رشته های گلبال، دو و میدانی، کوهنوردی، همگانی و شطرنج فعالیت دارند.
رسولی در ادامه از برگزاری مسابقات گلبال به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و بیان داشت: برگزاری مسابقات گلبال با حضور تیم های استان و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر در تمام رشته های زیر پوشش از جمله برنامه های این هیئت در دهه مبارک فجر است.
وی افزود: در حال حاضر ورزشکاران نابینا با کمبودهای بسیاری دست و پنجه نرم می کنند که یکی از مهم ترین مشکلات آنها نبود سرویس ایاب و ذهاب و هزینه های بسیار بالای آن برای ورزشکاران است، چرا که این افراد برای رفت و آمد به اماکن ورزشی با مشکلات بسیاری مواجه هستند و ماهانه باید حدود 10 هزار تومان بابت هزینه ایاب و ذهاب پرداخت کنند.
رئیس هیئت ورزش های نابینایان استان مرکزی با اشاره به فعالیت این هیئت در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان خاطر نشان ساخت: خوشبختانه ورزشکاران نابینای این استان از استعداد بسیار بالایی برخوردارند به طوری که هم اکنون تعدادی از این عزیزان عضو تیم های ملی هستند.
وی از فعالیت هیئت نابینایان در شهرهای ساوه، خمین و اراک خبر داد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *