شناسه خبر: 17885 منتشر شده در مورخ: 1398/4/25 ساعت: 10:41 گروه: اجتماعی  
هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی احداث می‌شود

هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی احداث می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کردستان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری یک هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول در استان احداث می‌شود.

به گزارش ایران سپید فرهاد عزیزی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان، اظهار داشت: امسال با انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه ای در تلاش هستیم که هزار واحد مسکونی را با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی کردستان احداث کنیم.

وی افزود: همچنین برای بازسازی و تعمیر ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویانی که در باران‌های سیل آسای ابتدای سال جاری در استان آسیب دیدند اعتبار جداگانه در نظر گرفته شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کردستان ادامه داد: در حوزه اشتغال نیز برای بهره مندی افراد زیرپوششی که با توجه به شرایط خاص خود نمی‌توانند از منزل خارج شوند به سمت توسعه مشاغل خانگی پیش می‌رویم.

عزیزی یادآور شد: در همین راستا با تعداد ۱۰ کارخانه قرارداد بسته‌ایم که بخشی از کار خود را به صورت برون سپاری برای ایجاد اشتغال این افراد در نظر بگیرند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *