شناسه خبر: 17857 منتشر شده در مورخ: 1398/4/23 ساعت: 11:41 گروه: اجتماعی  
۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال بهزیستی قزوین است

۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال بهزیستی قزوین است

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: با اختصاص ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای ۶۶۳ نفر در سال جاری شغل ایجاد می شود.

به گزارش ایران سپید غفار رمضانی اظهار داشت: در حوزه مشارکت‌های مردمی با ایجاد دفتر تأمین و توسعه مراکز غیر دولتی تاکنون ۱۳ مجوز فعالیت صادر شده است.

وی افزود: در حوزه اشتغال در سال گذشته ۷ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال اختصاص داده شد و امسال هم ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل بند «ب» تبصره ۱۶ تسهیلاتی به استان داده شده که تعهد اشتغال ما ۶۶۳ نفر در سال جاری است.

رمضانی بیان کرد: سه درصد سهم اشتغال استان قزوین باید توسط دستگاه‌های اجرایی اجرا شود که در این راستا در سال گذشته تعهد ما ۶۰۷ نفر بود که توانستیم ۶۶۳ شغل ایجاد کنیم و امسال هم تعهد ما ۶۷۲ شغل است.

رمضانی تصریح کرد: از سال ۸۹ تاکنون ۳۹۳۰ واحد تعهد احداث مسکن بوده که تاکنون ۲۱۰۰ واحد به مددجویان واجد شرایط بدون مسکن واگذار شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین یادآور شد: تأمین مسکن برای افراد دارای دو معلول از دیگر اولویت‌های ما در بهزیستی است و از سال ۹۴ سهم استان در مسکن شهری ۲۰۳ مورد و در بخش روستایی ۱۰۵ واحد است که تاکنون ۱۳۷ واحد به مددجویان دو معلولی در شهرها و ۵۰ واحد روستاها واگذار شده است.

وی گفت: امسال ۲۶۲ واحد مسکونی به مددجویان واگذار خواهد شد و ۱۸۳۰ واحد باقیمانده به تدریج احداث و تحویل می‌شود.

رمضانی بیان کرد: در سال گذشته ۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان مشارکت‌های مردمی در قزوین جمع آوری شد و امسال در کنار کمک‌های نقدی شاهد اهدای زمین هم برای امور خداپسندانه هستیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۳۲۵ مرکز در استان فعال شده و ۲ هزار نفر در آنها مشغول خدمت هستند و ۱۲ نوع خدمت به مراجعان داده می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *