شناسه خبر: 17850 منتشر شده در مورخ: 1398/4/23 ساعت: 11:25 گروه: اجتماعی  
ثبت نام کتب درسی کلاس اولی‌ها آغاز شد

ثبت نام کتب درسی کلاس اولی‌ها آغاز شد

زمان ثبت سفارش کتاب درسی پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم دوره دوم متوسطه از امروز، یکشنبه، ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

به گزارش ایران سپید ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی کلاس اولی‌ها از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com از ۲۳ تیرماه آغاز و تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایه دهم دوره دوم متوسطه و پایه هفتم استعدادهای درخشان نیز از ۲۳ تیرماه آغاز و ۱۶ شهریور به پایان می‌رسد.

دانش‌آموزان و اولیای آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.

برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) هستند و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

همچنین کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم از کتاب‌فروشی‌های مجاز قابل تهیه بوده و زمان دریافت کتاب‌ها، شهریورماه ۱۳۹۸ خواهد بود./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *