شناسه خبر: 17841 منتشر شده در مورخ: 1398/4/22 ساعت: 15:05 گروه: فرهنگی  
برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی معرفی شدند

برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی معرفی شدند

تندیس و جوایز برگزیدگان بخش‌های مختلف دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در مراسم اختتامیه اهدا شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در آیین اختتامیه جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی که عصر پنجشنبه در کرمانشاه برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف تقدیر شد.

بر این اساس و در بخش فیلمنامه عروسکی، هیأت داوران متشکل از راضیه برومند و کریم سربخش به ریاست محسن چینی‌فروشان، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ویژه هیأت داوران را به دو اثر «قصه‌های جنگل» به نویسندگی کامران یوسفی و «زبلی و دوستان» به نویسندگی فرشاد عزیزی اهدا کردند.
همچنین در این بخش تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلمنامه اول عروسکی به «بومرنگ یک ربات» به نویسندگی محمد حسن عابدی‌نژاد و پژمان سهرابی» تعلق گرفت.
در بخش مجموعه و سریال عروسکی و بر اساس رأی هیأت داوران خانم‌ها آذرمیدخت آذرهوش، پوپک عظیم‌پور، مرضیه محبوب و آقای‌هادی حسنعلی به ریاست مرضیه برومند، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین موسیقی به امیرحسین انصافی برای اثر «ماهور» اهدا شد.
محمد راستگو گوشه نیز برای اثر «داستان‌های الوند» موفق به دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی دکور و صحنه شد.
همچنین در بخش دستاوردهای فنی هم تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به احمد نیک‌کار برای «سفرهای چی باد» تعلق گرفت و احسان صانعی هم از «گروه نمایش قصه بخت» هم دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش تئاتر صحنه‌ای را دریافت کرد.
همچنین تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین تئاتر صحنه‌ای به محمد اعلمی‌برای اثر «نمایش کدو زری» اهدا شد.
در بخش برنامه‌های ترکیبی هم بر اساس نظر هیأت داوران، لوح تقدیر و جایزه نقدی به سمیه عبدالله‌زاده برای اثر «پیم و پم» و سارا روستاپور برای اثر «مهد پویا» تعلق گرفت و پرویز ظرافت هم برای اثر «بیر کله قند» دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگری را به دست آورد.
در بخش فیلمنامه نیز تندیش جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به وحید کیارسی برای اثر «داستان‌های الوند» اهدا شد و احمد نیک‌کار هم برای اثر «سفرهای چی باد» موفق به دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی شد.
در بخش بهترین برنامه‌ عروسکی و از بین نامزدهای این بخش، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به امیرمحمد یمینی برای تهیه‌کنندگی اثر «سفرهای چی باد» اهدا شد.
عبدالله علیمراد، امیر محمد دهستانی و کیانوش دالوند اعضای هیأت داوران بخش مجموعه و سریال پویانمایی به ریاست دکتر گل‌محمدی نیز در بخش بهترین دوبله، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به رزیتا یاراحمدی برای اثر «مثل نامه» اختصاص دادند و در بخش بهترین صداگذاری هم نظر هیأت داوران، اهدای تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بهزاد توکلی برای اثر «جوانمردان» بود.
آرمین بهاری آهنگساز اثر «روبی و جوجه‌ها» نیز توانست در این بخش تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را برای بهترین موسیقی به دست آورد و این جوایز برای بهترین اثر طنز هم به‌هادی امیری و رها فرجی برای کارگردانی «عصر وارونه» تعلق گرفت.
در بخش بهترین طراحی شخصیت، «قصه‌های ریرا» به طراحی بابک نظری، اشکان شیرمحمدی و پدارم تقوی توانست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به خود اختصاص دهد همچنین محمد جوادی برای اثر «جوانمردان» موفق به دریافت همین جوایز به عنوان بهترین لی اوت و فضاسازی شد.
در بخش بهترین انیمیت هم تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به احسان انصاری برای اثر «روبی و جوجه‌ها» اهدا شد.
مهدی حیدریان سرپرست نویسندگان اثر «مثل‌نامه» هم تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به عنوان بهترین فیلمنامه دریافت کرد و مهدی شاد هم برای کارگردانی «دوستان بازیگوش» موفق شد تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی دومین جشنواره را به خود اختصاص دهد.
در نهایت این «مثل نامه» بود که توانست نظر هیأت داوران را به خود اختصاص دهد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به عنوان بهترین مجموعه و سریال، نصیب رضا تقدسی تهیه‌کننده این اثر کند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *