شناسه خبر: 17813 منتشر شده در مورخ: 1398/4/19 ساعت: 10:53 گروه: اجتماعی  
۱۴ میلیارد ریال برای مسکن مددجویی بهزیستی آذربایجان‌غربی اختصاص یافت

۱۴ میلیارد ریال برای مسکن مددجویی بهزیستی آذربایجان‌غربی اختصاص یافت

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ میلیارد ریال برای ساخت مساکن مددجویی این نهاد در نظر گرفته شده است که پرداخت می‌شود.

به گزارش ایران سپید سعید فریور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۱۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در استان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: دولت و سازمان بهزیستی اهتمام ویژه‌ای برای خانه دار شدن جامعه هدف دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده در تلاش هستیم معلولان واجدشرایط را صاحب خانه کنیم.

وی ادامه داد: برجسته سازی نقش مردم و جلب مشارکت آنان از سیاست‌های اصلی بهزیستی در سال جاری است و در این خصوص برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در هفته بهزیستی امسال برنامه‌های مختلفی برای اجرا در استان در نظر گرفته شده است، گفت: قدردانی از خیران، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، ارائه خدمات رایگان مشاوره و کمک توانبخشی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بهزیستی اجرا می‌شود.

فریور افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برپایی نمایشگاه توانمندی معلولان، اجرای نمایش‌های خیابانی، اجرای برنامه‌های آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها، برپایی نمایشگاه دستاورد مهدهای کودک استان و نشست با سازمان‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بهزیستی در استان است.

در سال جاری ۲۲ تا ۲۸ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی در کشور گرامی داشته می‌شود؛ ۲۵ تیرماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *