شناسه خبر: 17810 منتشر شده در مورخ: 1398/4/19 ساعت: 10:49 گروه: اجتماعی  
تحویل خودرو اتومات به معلولان با قیمت‌های قبل

تحویل خودرو اتومات به معلولان با قیمت‌های قبل

به دنبال پیگیری خبرگزاری فارس، مقرر شد شرکت پارس خودرو به معلولانی که در تحویل خودروی ثبت نامی با مشکل روبرو شده بودند، خودروی جایگزین دنده اتوماتیک با قیمت قبل تحویل دهد.

به گزارش ایران سپید  حسام الدین قاسم زاده، مدیر بازاریابی و پشتیبانی فروش و تحویل شرکت پارس خودرو در این مورد در پاسخ به پرسش فارس اظهار داشت: تعدادی از معلولین در سال ۹۵ برای خرید خودرو از شرکت پارس خودرو ثبت نام کرده بودند که قرار بود با دریافت تسهیلات، خودرو را از شرکت پارس خودرو تحویل بگیرند ولی با تشدید تحریم‌ها، امکان ادامه طرح برای شرکت مقدور نبود.

وی با بیان اینکه تعداد معلولانی که در این طرح ثبت نام کرده و هنوز خودرو تحویل نگرفته اند انگشت‌شمار است، افزود: مقرر شد به این معلولان خودروی جایگزین دنده اتوماتیک با قیمت قبل تحویل داده شود که جزئیات طرح طی هفته آینده نهایی و اعلام خواهد شد.

به گفته قاسم زاده، طرح فروش خودرو با گیربکس اتوماتیک برای معلولین  اواخر سال ۹۵ در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پارس‌ خودرو اجرا شد که بر این اساس معلولان می‌توانستند به صورت اقساطی خودرو دنده اتومات خریداری کنند./ فارس

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *