شناسه خبر: 17743 منتشر شده در مورخ: 1398/4/15 ساعت: 10:31 گروه: اجتماعی  
وضعیت اعتباری‌ معلولان متناسب با نیازهای جامعه هدف نیست

وضعیت اعتباری‌ معلولان متناسب با نیازهای جامعه هدف نیست

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: وضعیت اعتباری‌ معلولان متناسب با نیازهای جامعه هدفی که داریم نیست.

به گزارش ایران سپیدداریوش بیات‌نژاد درباره پاتوق فرهنگی که شهرداری در برخی مناطق آسیب‌پذیر شهر ایجاد کرده بود، اظهار کرد:‌ اگر در همین پاتوق‌ها مشکلاتی وجود داشته و بعضاً اعتیاد در آن زیاد شده طبیعتاً پاسخ به عملکرد شهرداری در رابطه با چرایی آن را باید خودشان بدهند.

وی افزود:‌ اگر منظور از پاتوق، مرکز شلتر یا مرکز گذری یا DIC، مراکزی که برای سرویس‌دهی و خدمات‌دهی به آن بخش از بیماران سخت معتاد متجاهر ایجاد کردیم باشند، اگر به آنها خدماتی در طول شبانه‌روز داده نشود و حمایت‌های حداقلی نشوند، ممکن است رفتارهای پرخطرشان برای دیگر افراد جامعه مسئله ایجاد کند یا آسیب برساند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در مورد رسیدگی به وضعیت رفاهی معلولان در شهر هم گفت:‌ در عین حال که شاید وضعیت اعتباری‌ موجود با مأموریتی که داریم، متناسب با جامعه هدفی که داریم نباشد و از وضعیت اعتباری‌مان راضی نباشیم امااعتبار امسال را به رفع مشکلات و نیازمندی‌های معلولان اختصاص می‌دهیم.

بیات‌نژاد بیان کرد: برای اشتغال همه افراد جامعه هدف از جمله معلولان تسهیلات اشتغال‌زایی خوبی در نظر گرفته شده است. البته اکنون که نزدیک به سه ماه و چند روز از سال می‌گذرد هنوز اعتبار ریالی مشخصی اعلام نکرده‌اند، ولی در این حد که اعتباری فراتر از سال‌های گذشته در رابطه با بحث اشتغال‌زایی جامعه هدف از جمله معلولان تصویب و وضع شده، تردیدی وجود ندارد. ما امیدواریم هم اعتبار بیشتری به استان تهران نسبت به سال گذشته اختصاص پیدا کند، هم به لحاظ سرانه پرداخت، چون در گذشته سقف پرداختی ما برای ایجاد یک شغل برای افراد معلول یا دیگر افراد تحت پوشش‌مان ۲۰ میلیون تومان بود ولی امیدواریم امسال این مبلغ افزایش پیدا کند./ خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *