شناسه خبر: 17713 منتشر شده در مورخ: 1398/4/11 ساعت: 11:06 گروه: ورزشی  
۱۰ هزار دلار ضمانت بانکی برای اعزام ورزشکاران معلول به خارج از کشور

۱۰ هزار دلار ضمانت بانکی برای اعزام ورزشکاران معلول به خارج از کشور

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به دریافت ۱۰هزار دلار ضمانت بانکی از ورزشکاران اعزامی به تورنمت‌های بین‌المللی گفت: فدراسیون برای اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی ۳۰ میلیون تومان ضمانت بانکی دریافت می‌کند.

به گزارش ایران سپید دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به دریافت ۱۰هزار دلار ضمانت بانکی از ورزشکاران اعزامی به تورنمت‌های بین‌المللی گفت: فدراسیون برای اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی ۳۰ میلیون تومان ضمانت بانکی دریافت می‌کند که به جز دریافت این مبلغ، از ورزشکارانی که در جریان مسابقات دوپینگ آنها مثبت اعلام شود ۱۳۰میلیون و برای رشته های کم‌خطر ۵۰میلیون تومان ضمانت دریافت می‌کند.

به گفته محمد حسین‌پور، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان: متأسفانه ورزشکارانی که بعد از پایان تورنمنت‌های بین‌المللی از بازگشت به کشور امتناع می‌کنند، برای خود و خانواده‌هایشان مشکلاتی ایجاد می‌کنند. هر چند به خاطر مسائل فرهنگی حاکم در کشور مربوطه از اقدام خود پشیمان می‌شوند، اما متأسفانه به خاطر ترس از بازگشت اقدامی برای بازگشت انجام نمی‌دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *