شناسه خبر: 17648 منتشر شده در مورخ: 1398/4/5 ساعت: 10:51 گروه: ورزشی  
ماجرای پناهندگی دومین ورزشکار معلول در یک سال اخیر

ماجرای پناهندگی دومین ورزشکار معلول در یک سال اخیر

خبر پناهندگی یکی از ورزشکاران بسکتبال با ویلچر در فضای مجازی دومین خبر تاسف بار در ورزش کشور طی سال جاری بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  پس از اینکه ورزشکار پارا تیر و کمان کشور که زیر نظر فدراسیون تیر اندازی با کمان است از مسابقات هلند به ایران باز نگشت و شنیده می‌شود قصد بازگشت هم ندارد این بار یکی از کانال‌های غیر رسمی خبر از پناهندگی ورزشکار بسکتبال با ویلچر ایران پس از مسابقات جهانی آلمان داد.

این در حالی است که مسابقات سال گذشته برگزار شده است و طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه این اعزام حدود یک سال قبل بوده، اما تا کنون خبری در این مورد از سوی فدراسیون معلولان و یا اشخاص مرتبط اعلام نشده است.

پیش از این در رسته تیر و کمان با هدایت شعبانی بهار رئیس فدراسیون و معاون سابق سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان یک ورزشکار دیگر بدون اطلاع از تیم ملی جدا شده بود و شنیده می‌شود وی به زودی با پیراهن یک کشور دیگر در رقابت‌های بین المللی حاضر می‌شود.

هیچکدام از مسئولان ورزش تا این لحظه در مورد صحت و سقم این خبر اظهار نظری نداشته اند و به احتمال فراوان هنوز امیدوار به بازگشت این ورزشکاران هستند.

در مورد اینگونه رفتار ورزشکاران باید به این نکته اشاره کرد که بیشتر آن ها از فضای موجود در ورزش و بی توجهی روسای فدراسیون‌ها و یا وزارت ورزش ناراضی هستند و این اقدام را در راستای اعتراض به مشکلات موجود در ورزش انجام می‌دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *