شناسه خبر: 17642 منتشر شده در مورخ: 1398/4/4 ساعت: 16:15 گروه: اجتماعی  
حذف شرط بینایی از ویژگیهای نمایندگی مجلس در انتظار تایید نهایی

حذف شرط بینایی از ویژگیهای نمایندگی مجلس در انتظار تایید نهایی

نماینده اصفهان و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از عدم ایراد شورای نگهبان بر حذف شرط بینایی خبر داد و گفت: بعد از تعطیلات مجلس اصلاحات قانون دوباره در مجلس به رای گذاشته میشود.

به گزارش ایران سپید حسن کامران، نماینده اصفهان و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفتگو با ایران سپید از عدم ایراد شورای نگهبان حذف شرط بینایی در  اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: چندی پیش در صحن علنی هنگام اصلاح قانون انتخابات مجلس به شرط سلامت بینایی برای انتخابات مجلس  اشاره کردم و ان را متناقض حقوق نابینایان دانستم که با کسب آرای نمایندگان این شرط یعنی داشتن سلامت بینایی برای ثبت نام کنندگان  در انتخابات مجلس حذف شد. 

وی ادامه داد:  اصلاحیه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی  به شورای نگهبان ارسال شد و ایراداتی در مواد دیگری به جز این ماده مطرح شد که ما در کمیسیون های تخصصی در حال رفع این ایرادها هستیم تا بعد از تعطیلات مجلس دوباره اصلاحیه این قانون را در صحن مورد بررسی قرار دهیم. اما آنچه که برای نابینایان اهمیت دارد عدم ایراد شورای نگهبان بر بندیست که مرتبط به حذف شرط بینایی است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *