شناسه خبر: 17633 منتشر شده در مورخ: 1398/4/4 ساعت: 10:42 گروه: اجتماعی  
تامین مسکن ۳۰۰ نفر از معلولین و مددجویان بهزیستی استان بوشهر

تامین مسکن ۳۰۰ نفر از معلولین و مددجویان بهزیستی استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: با امضای تفاهم‌نامه بین استانداری بوشهر و سازمان بهزیستی کشور، مسکن ۳۰۰ نفر از معلولین و مددجویان بهزیستی استان بوشهر تامین می‌شود.

به گزارش ایران سپید عبدالکریم گراوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو تفاهم‌نامه همکاری مهم برای حمایت از معلولین استان بوشهر بین استانداری بوشهر و سازمان بهزیستی کل کشور به امضا رسیده است.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه مشترک برای تامین مسکن ۳۰۰ نفر از معلولین و مددجویان تحت پوشش و فاقد مسکن بهزیستی استان بوشهر، با اولویت زنان سرپرست خانوار و معلولین متاهل سرپرست خانوار بر اساس جدول توزیع شهرستانی امضا شده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه توسط اداره کل بهزیستی استان بوشهر ارائه شده است که در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بهزیستی کل کشور صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: همچنین تفاهم‌نامه برای مشارکت در ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی برای معلولین که در چارچوب قوانین مرتبط با سازمان بهزیستی کل کشور صورت می پذیرد هم به امضا رسید.

گراوند تصریح کرد: حمایت از معلولان را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا تلاش می‌شود تا با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف زمینه بهره‌مندی این قشر از امکانات مورد نیاز فراهم شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *