شناسه خبر: 17615 منتشر شده در مورخ: 1398/4/3 ساعت: 10:13 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه دوشنبه 3 تیر 1398

روزنامه دوشنبه 3 تیر 1398

بارگذاری اسامی مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی در سامانه بیمه سلامت - در شرایط کنونی مخالف مذاکره ام - خانه چقدر گران شد؟ - کولیت اولسراتیو چیست؟ "بخش پایانی" - هنرمندی عاشق که در زندگیش آزرده شد - نتایج مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی جوانان - پیوند کلیه، زندگی زوج جوان را نابود کرد

روزنامه ایران سپید

دوشنبه 3 تیر 1398

20 شوال 1440

24 جون 2019

سال بیست و سوم شماره 6166

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

......عناوین این شماره......

بارگذاری اسامی مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی در سامانه بیمه سلامت 2

در شرایط کنونی مخالف مذاکره ام 6

خانه چقدر گران شد؟ 8

کولیت اولسراتیو چیست؟ "بخش پایانی" 11

هنرمندی عاشق که در زندگیش آزرده شد 13

نتایج مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی جوانان 16

پیوند کلیه، زندگی زوج جوان را نابود کرد

............ویژه

* بارگذاری اسامی مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی در سامانه بیمه سلامت: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از بارگذاری اسامی مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی در سامانه بیمه سلامت خبر داد و گفت: مددجویان از تاریخ ۳۱ خرداد امسال لغایت ۳۱ خرداد سال ۹۹ با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور دفترچه درمان خود را صادر یا تمدید کنند. «احمدرضا شجیعی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از بارگذاری اسامی مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی در سامانه بیمه سلامت خبر داد و گفت: مددجویان میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور، نسبت به صدور یا تمدید دفترچه درمان خود از تاریخ ۳۱ خرداد امسال لغایت ۳۱ خرداد سال ۹۹ اقدام کنند.

* تبلیغ حقوق معلولان بر روی بدنه اتوبوسهای BRT: دبیر کارگروه توانیابان و سالمندان شورای شهر تهران از ارائه آموزش به کارکنان ایستگاههای اتوبوس بی آر تی برای کمک به معلولان خبر داد. «مجید مزجی» دبیر کارگروه توانیابان و سالمندان شورای شهر تهران با بیان اینکه سوار شدن افراد دارای معلولیت به اتوبوسها، همواره جزو دغدغه های مدیریت شهری است، گفت: شرکت اتوبوسرانی و کمیته اجتماعی شورای شهر تهران به دنبال راهی هستند تا افراد دارای معلولیت بتوانند با کمترین مشکل سوار اتوبوس شوند. وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر تهران به قدری برای افراد دارای معلولیت نامناسب است که توقع تغییر شرایط در کوتاه مدت به نحوی که امکان استفاده برای همه افراد دارای معلولیت و در تمام نقاط شهرفراهم شود، بیشتر به یک رؤیا شبیه است، گفت: اما تغییرات و اصلاحات امکاناتی که وجود دارد، امکانپذیر  است. دبیر کارگروه توانیابان و سالمندان شورای شهر با اشاره به برگزاری جلسه با مدیر عامل  شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: مدیر عامل اتوبوسرانی راغب بودند با روشهای مختلف به کارکنان اتوبوسرانی شاغل در ایستگاههای BRT آموزشهایی مرتبط با خدمترسانی به افراد دارای معلولیت ارائه شود که البته این آموزشها باید به نحوی باشد که بتواند درصدی از نامناسب بودن سخت افزاری ایستگاهها را به وسیله خدمات نیروی انسانی پوشش دهد؛ به گونه ای که معرفی انواع معلولیتها با درجات متفاوت توسط کادر ایستگاهها، آموزش نحوه برخورد و خدمت به افراد دارای معلولیت به کادر ایستگاهها، تعریف شرح وظایف مشخصی برای کادر ایستگاهها برای خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت و... آموزشهایی است که میشود قبل از ترغیب افراد دارای معلولیت برای استفاده از اتوبوسهای بی آر تی به کارکنان ایستگاهها ارائه کرد. وی با بیان اینکه درخواست ما از سازمانهای مردم نهاد، ارائه آموزشهای لازم به کادر مستقر در ایستگاههای اتوبوسهای BRT است، گفت: توقع آن است آموزشها طوری باشد که کادر مستقر در ایستگاهها بتواند مانند خدمات مستقر در فرودگاهها، به افراد دارای معلولیت سرویس دهد. در این شرایط درصدی از افراد دارای معلولیت میتوانند با خدمات کارکنان اتوبوسرانی مستقر در ایستگاهها از اتوبوسهای BRT استفاده کنند. مزجی با بیان اینکه کارگروه توانیابان و سالمندان شورای شهر از همه سمنها دعوت کرده است که راهکارهایی که برای آموزش کارکنان ایستگاههای اتوبوسهای BRT میتوانند انجام دهند، به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ارائه کنند، گفت: همچنین در این جلسه مطرح شد که میتوان از ظرفیت تبلیغات فرهنگی بدنه اتوبوسهای BRT و ایستگاهها برای افزایش ضریب همزیستی جامعه با افراد دارای معلولیت استفاده کرد و پیامهای مرتبط با حقوق افراد دارای معلولیت در طرحهای جذاب، زیبا و چشم نواز روی بدنه این اتوبوسها به نمایش گذاشته شوند و طراحان میتوانند طرحها و ایده هایشان را در اختیار شرکت اتوبوسرانی قرار دهند.

...........سیاسی

* در شرایط کنونی مخالف مذاکره ام. عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی اصلاحطلب گفت: من همواره از مذاکره بدون قید و شرط حمایت میکنم و طرفدار آن هستم، اما درباره موضوع خاص ایالات متحده در شرایط کنونی و آنچه مطرح میکند، نظر مخالفی با مذاکره دارم؛ چرا که ما موضوعی برای مذاکره نداریم.

 * حسن کامران، نماینده مردم اصفهان گفت: ما باید کاری کنیم  که چفت و بند در این قوانین به گونه ای باشد که کاسبی و کار چاق کنی کمتر شود و پاکدستان را رشد دهیم. گرچه من چشمم آب نمیخورد اینها میدان را به پاکدستان بدهند و با توجیهات مختلف مانع میشوند؛ بعضیشان هم ریش و انگشتر و تسبیح دارند.

* پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کاری که در ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا در خلیج فارس انجام داد، مشت محکمی به دهان یاوه گوییهای سران آمریکای جنایتکار زد. آمریکا و دار و دسته اش بدانند که ایران ما در مقابل تهدیدهای آنان به این راحتیها تسلیم نمیشود و تا پای جان مقاومت میکند و با قدرت ادامه خواهد داد. * سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: دولت آمریکا باید با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه، نسبت به حفظ جان نیروهای آمریکایی و به خطر افتادن آنها مسئولانه رفتار کند.

* ریچارد دالتون، سفیر اسبق انگلیس در تهران، یکی از مأموریتهای مهم سفر اندرو موریسون، معاون وزیر امور خارجه انگلیس به ایران را ابلاغ پیام مهم لندن درباره اجرای ساز و کار ویژه مالی اروپا و ایران (اینستکس) عنوان کرد. وی گفت: خونسردی خود را حفظ کنید، چون یک تحول جدی در ساز و کار ویژه مالی در شرف اتفاق است تا به تجارت با ایران در زمینه مسائل بشردوستانه کمک کند.

* صادق خان، شهردار شهر لندن در یک گردهمایی با تمسخر دونالد ترامپ، از او با لفظ "کودکی در کاخ سفید با قد ۶ پا و سه اینچ" یاد کرد.

............گزارش روز

* خانه چقدر گران شد؟ بر اساس گزارشی که مرکز آمار ایران از معاملات زمین در زمستان سال گذشته منتشر کرده، تعداد معاملات زمین در زمستان سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۸.۶ درصدی و نسبت به فصل قبل ۱۸.۸ درصد افزایش یافته است. متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی کشور در زمستان سال ۹۷ نسبت به زمستان سال ۹۶ رشد ۵۹.۸ درصدی داشته، اما در این مقایسه، تعداد این معاملات ۱۶.۶ درصد کاهش داشته است. همچنین متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی کشور در زمستان سال گذشته نسبت به سال ۹۶ رشد ۱۱.۵ درصدی در ارزش و رشد ۱۰.۳ درصدی در تعداد داشته است. اجاره بها ماهانه یک متر مربع زیربنای مسکونی کشور در زمستان سال گذشته نسبت به زمستان سال ۹۶ رشد ۱۹.۲ درصدی در قیمت داشته است. همچنین در فصل زمستان سال گذشته نسبت به پاییز قیمت اجاره بها ۱.۸ درصد افزایش داشته، اما در تعداد آن کاهش ۱۳.۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

* آیا اهدای عضو محکومان به اعدام صحت دارد؟ غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه پیرو خبری در رابطه با اهدای عضو از ناحیه محکومان، به بیان توضیحاتی پرداخت و اظهار کرد: تا کنون از ناحیه قوه قضاییه هیچ ابلاغیه، آیین نامه و دستور العملی در مورد اهدای عضو توسط محکومان به قصاص، اعدام و سایر محکومیتهای کیفری تصویب و ابلاغ نشده است. وی افزود: قطعاً موضوع اهدای عضو به صورت داوطلبانه از ناحیه محکومان، نیازمند بررسیهای فقهی، حقوقی، بهداشتی و پزشکی، اجتماعی و اجرایی است و اگر قرار باشد در این زمینه نفیاً یا اثباتاً تصمیم گرفته شود، همه ابعاد آن بررسی خواهد شد. اسماعیلی تأکید کرد: بر همین اساس، در آیین نامه نحوه اجرای احکام حدود، سلب حیات، قطع عضو، قصاص نفس و عضو و... که اخیراً تصویب و ابلاغ شده است، این نکته مورد اشاره قرار گرفته که اگر فردی از محکومان شخصاً داوطلب اهدای عضو قبل و بعد از اجرای مجازات باشد، کمیسیونی مرکب از معاونت حقوقی قوه قضاییه، وزیر دادگستری و رئیس سازمان پزشکی قانونی، با بررسی جهات مختلف دستور العملی را تهیه و ارائه نمایند. به طور طبیعی در آن دستور العمل اینکه این درخواست قابل اجابت است یا خیر و اگر قابل اجابت بود ضوابط فقهی، حقوقی، پزشکی و اجتماعی و اجرایی آن چگونه خواهد بود، تبیین خواهد شد و نهایتاً اینکه در حال حاضر در این موضوع هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

* مسعود صادقی، مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه وضعیت قرمز به معنای افزایش مصرف برق بسیار بیشتر از الگوی مصرف است، اظهار کرد: هم اکنون وضعیت مصرف برق در استانهای گیلان، سمنان، بوشهر و کردستان در حالت قرمز و بسیار بیشتر از الگوی مصرف است که این استانها برای برخورداری از وضعیت پایدار برق باید مصرف خود را مدیریت کنند.

............آموزشی

* کولیت اولسراتیو چیست؟ "بخش پایانی": در ادامه آشنایی با بیماری التهاب روده و درمانهای متداول آن، به درمان با مدیریت استرس میرسیم. ممکن است بیمار نگران، هیجانزده، ناراحت یا افسرده باشد. سایر مشکلات استرس زا در زندگی نیز میتوانند باعث مشکلات گوارشی گردند. برای مدیریت استرس باید از کمک مشاور بهره برد. از سویی تأثیر درمانهای جایگزین و مکمل در بهبود بیماری تأیید نشده است؛ اما بعضی درمانهای مکمل در این بیماری شامل:- استفاده از پروبیوتیکهای خوراکی روغن ماهی، آلوئه ورا و زردچوبه است. در مورد طب سوزنی نیز میتوان شدت درد این بیماری را با استفاده از طب سوزنی کاهش داد. باید توجه داشت پزشک معالج باید در جریان تصمیم بیمار برای استفاده از طب سنتی و جایگزین قرار داشته باشد. گفتنی است یکی از علائم شایع کولیت اولسراتیو، اسهال است. در برخی افراد ممکن است اسهال ۱۰ تا ۲۰ بار در روز تکرار شود. تمایل به رفتن به توالت ممکن است حتی فرد را از خواب شبانه بیدار کند؛ در برخی افراد نیز یبوست به وجود میآید. کولیت برقآسا مشکل دیگری است که در برخی افراد بارز میشود و علائم آن به این صورت است: اسهال شدید و گرفتگی عضلات، تب، افزایش تعداد گلبولهای سفید خون و اتساع شکم. گفتنی است کودکان ممکن است علایم مشابه بزرگسالان داشته باشند. همچنین ممکن است کودکان مبتلا به این بیماری بدون نشانه از وجود بیماری تا دوران بلوغ رشد کنند و پس از آن علائم بیماری را نشان دهند. البته بیماریهای گوارشی دیگری مانند سندرم روده تحریکپذیر و سرطان روده بزرگ علائم مشابه کولیت اولسراتیو دارند که پزشک باید آنها را از هم تمیز دهد. برخی افراد نیز ممکن است برای هفته ها یا ماهها علائم بسیار خفیف یا اصلاً هیچ نشانه ای نداشته باشند؛ به صورتی که تصور کنند بهبود یافته اند، ولی پس از گذراندن آن دوره، بیماری شعله ور شده و با علائم سختی عود خواهد کرد.

 

...........فرهنگ و هنر

* هنرمندی عاشق که در زندگیش آزرده شد: ویژه برنامه  ای برای هفتاد و نهمین سالگرد تولد عباس کیارستمی، کارگردان فقید سینمای ایران، عصر (شنبه اول تیر) در خانه سینما برگزار شد. امیر پوریا منتقد سینما، ابتدا در جایگاه قرار گرفت و گفت: «همیشه زادروز هنرمندان بعد از مرگشان هم فراموش نمیشود، اما عباس کیارستمی یکی از هنرمندان نامیرا است و زیستن و خلق کردن او همچنان ادامه خواهد داشت. از زاویه فیلم «۲۴ فریم» و آن عکسهای موزه لوور و همه آثار که حوزه کتاب و عکس از او منتشر میشود، این سیر همچنان ادامه دارد. بنا بر این عبارت او زنده است، درست است. این عبارت تمثیل نیست و به معنای عینی است که ادامه خواهد داشت. من در ابتدای مراسم از رئیس کانون کارگردانان، محسن امیریوسفی دعوت میکنم تا صحبت کند.» -

کیارستمی قدرت تألیف داشت: منوچهر شاهسواری، مدیر عامل خانه سینما، دیگر سخنران این مراسم بود که در سخنانی بیان کرد: «در یکی از فیلمهای کیارستمی از او میپرسند خودت بمانی بهتر است یا فیلمهایت؟ میگوید خودم. اینکه یک آدم مثل کیارستمی این جمله را میگوید، یعنی نیاز برای خلق کردن و حضور داشتن. اشاره فرمانآرا به شکلگیری ایده طعم گیلاس ما را یاد این می اندازد که میشود تولدش باشد و از او چیزی یاد نگرفت؟ کیارستمی به هر چیزی که نگاه کرد و دست زد، یک مواجه خلاقانه با موضوع کرد و این مواجه یک زیست فعال داشت و درکی که خیلی از ما دچارش هستیم و باید خلاقیت به خرج دهیم. نکته دیگر درباره کیارستمی، قدرت تألیف و روحیه اش است. شما در فرهنگ ایران زمین این تألیف و روحیه را میبینید.» - فاطمه معتمدآریا هم در این مراسم گفت: «کیارستمی همیشه کار میکرد و زمانی که فیلم «طعم گیلاس» و «زیر درختان زیتون» را ساخت، همه منتقدان از سالنهای سینما رفتند بیرون و گفتن: این فیلمسازی نیست. اما بعد از دریافت جایزه در جشنواره های مختلف، همه میگفتن: وای چه استعدادی به سینما اومده! یک بار در نمایشگاههای خارج از کشور بودیم و عکسهای هنری گرفتیم و من میخواستم عکسها را به او نشان بدهم که فرصت نشد. اما چیزی که هست، آن عشق است و همیشه پایدار و همیشگی و مستتر است.» در بخش دیگر این مراسم، بهمن فرمانآرا که سابقه رفاقت با این کارگردان فقید را داشت، روی صحنه حضور پیدا کرد و ضمن تعریف خاطراتی درباره او، بیان کرد: «آخرین بار که منزلش رفتم برای دیدنش، با اینکه روی تخت بیمارستانی در خانه اش بود و یک استکان کمرباریک چای را میخواست بگیرد و به شدت میلرزید باز پرسید چه کار میکنی؟ گفتم یک فیلم «حکایت دریاست» که میخواهم بسازم. گفت من بعد از «بوی کافور عطر یاس» به تو گفته بودم باید فیلمهایت را خودت بسازی و اگر حرفم را گوش میدادی، برند شده بودی.» در بخش پایانی مراسم، سیف ا... صمدیان درباره فیلم «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه با کیارستمی» توضیح داد.

 

...........ورزشی

* نتایج مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی جوانان: در پایان رقابتهای دو و میدانی جوانان و نوجوانان قهرمانی کشور نابینایان که در سنندج کردستان برگزار شد، همدان کاپ قهرمانی را به خانه برد. 109 دونده در بخش پسران به نمایندگی از 19 استان در این مسابقات حضور یافتند. در نتایج تیمی، همدان با کسب 41 امتیاز جایگاه نخست را بدست آورد. آذربایجان شرقی با 36 امتیاز دوم شد و هرمزگان با 24 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. در بخش دختران نیز 80 ورزشکار از 16 استان کشور به مصاف هم رفتند که در بخش تیمی، اصفهان قهرمان شد، زنجان در جایگاه دوم ایستاد و خراسان رضوی سوم شد.

* یک ایرانی رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک شد: مهدی بیات 40 ساله و ایرانی، به عنوان جانشین جرارد لینارد انتخاب شده و در سمت رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک فعالیت خواهد کرد. بیات برای 2 سال عهده دار این سمت خواهد بود. وی در رأیگیری برای انتخاب رئیس جدید انجمن فوتبال بلژیک، موفق به اخذ 7 رأی از 15 رأی شد. مهدی بیات بعد از انتخاب به عنوان این سمت گفت: از اعتمادی که برای این پست به من شده بسیار خوشحال هستم. البته قصد دارم به پست مدیریتی خود در باشگاه شارلوا نیز ادامه دهم و من از گروه مدیریتی فعلی که قبلاً هم با هم کار کرده بودیم و همچنین از اجرای طرح 11 امتیاز حمایت میکنم. جرارد لینارد سالها عهده دار این سمت بود و سال قبل با توجه به اینکه 75 ساله شده بود باید استعفا میداد. اما این انجمن یک سال دیگر نیز به وی مهلت داد و حالا مهدی بیات بعد از رأیگیری عهده دار این سمت شده است. گرچه مهدی بیات متولد تهران است، اما خانواده وی حدود 4 دهه قبل به کشور بلژیک مهاجرت کردند. فعالیت فوتبالی بیات در پست مدیر اجرایی باشگاه شارلوا و هنگامی که پدر و عموی وی آغاز به سرمایه گذاری در این باشگاه کردند شروع شد و در ادامه وی سهامدار و در واقع همه کاره این باشگاه نیز شد.

 

...........حوادث

* پیوند کلیه، زندگی زوج جوان را نابود کرد: پرونده مرگ عجیب یک مهندس پرواز که بعد از پیوند کلیه مبتلا به ویروس ایدز شده بود و همچنین شکایت همسرش که او نیز گرفتار این بیماری مهلک شده است، برای دومین بار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران روی میز قضات دادگاه قرار گرفت. رسیدگی به این پرونده از سال ۸۵ به دنبال مرگ غیر طبیعی یک مهندس پرواز آغاز شد. این مرد جوان به خاطر از دست دادن کلیه اش نیاز به  پیوند داشت تا اینکه چند ماه بعد فرد جوانی کلیه اش را به ازای چهار میلیون تومان به او داد. در ادامه، عمل جراحی با موفقیت انجام شد، اما طولی نکشید که به خاطر ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن این فرد، او تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت و پزشکان طی آزمایشهای متعدد متوجه شدند او آلوده به ویروس ایدز شده است. مدتی بعد نیز مهندس جوان جان خود را از دست داد و در تحقیقات پزشکی مشخص شد کلیه اهدایی به مهندس پرواز، آلوده به ویروس ایدز بوده است و برای همین اهدا کننده تحت تعقیب قرار گرفت، اما خیلی زود مشخص شد وی بر اثر همین بیماری جان باخته است. در ادامه پدر این فرد که واسطه آشنایی و پیوند بود، تحت تعقیب قرار گرفت و در بررسیهای به عمل آمده توسط پلیس مشخص شد وی قبلاً از بیماری پسرش مطلع بوده، اما این موضوع را به خانواده مهندس جوان نگفته است که در ادامه، او به اتهام مخفی کردن اطلاعاتی که باعث مرگ یک فرد شده، محاکمه و به 10 سال حبس محکوم شد. مدتی بعد خانواده مهندس پرواز با طرح شکایتی دیگر اعلام کردند که عروس خانواده هم مبتلا به این بیماری شده است. بنا بر این با شکایت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تقاضای پرداخت دیه از بیت المال برای پسرشان کرده و همچنین درخواست پرداخت هزینه درمان عروس خانواده را مطرح کردند. سال گذشته جلسه محاکمه این پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد که این خانواده عنوان کردند به خاطر سهل انگاری تیم پزشکی بیمارستان، پسر و عروسمان مبتلا به ایدز شدند، حالا هم باید دیه پسرمان را بدهند و هم هزینه درمان عروسمان را پرداخت کنند. در انتهای آن جلسه قضات وارد شور شدند و قرار شد دو فقره دیه کامل از طریق صندوق بیت المال به این خانواده پرداخت شود. اما این تمامی ماجرا نبود و دیوان عالی کشور با پرداخت دیه کامل به زن مهندس پرواز موافقت نکرد که به این ترتیب پرونده برای بررسی دوباره به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و هفته گذشته بار دیگر جلسه محاکمه این پرونده تشکیل شد. در این جلسه خانواده متوفی و عروس خانواده که بیماری ایدز او را از پا انداخته بود، در جایگاه قرار گرفتند و به طرح شکایت خود پرداختند؛ در انتهای این جلسه نیز هیأت قضایی بار دیگر رأی خود را مبنی بر پرداخت دیه از بیت المال صادر کرد تا بار دیگر این پرونده با همان رأی قبلی به دیوان عالی کشور ارسال شود.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *