شناسه خبر: 17589 منتشر شده در مورخ: 1398/4/2 ساعت: 10:31 گروه: ورزشی  
دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای همدان ۷ مدال طلا کسب کردند
رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان:

دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای همدان ۷ مدال طلا کسب کردند

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان گفت: دوندگان همدانی در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق به کسب ۷ مدال طلا در بخش آقایان شدند.

به گزارش ایران سپید سمیه سهیلی با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان اظهار داشت: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان که در استان کردستان برگزار شد دوندگان همدانی موفق به کسب ۷ مدال طلا شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها مهرداد نجفی، علی ملکی، مهدی سیاری، محمدرضا اقبالی، سجادخدایاری و ایمان طالبی به مربیگری حمید اسلامی ۷ مدال طلای ارزشمند کسب کردند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به نتایج تیم بانوان همدان گفت: در رقابت‌های بانوان تنها با ۳ ورزشکار به مربیگری سهیلا مرادی و سرپرستی اکرم ساسان پور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم که موفق به کسب ۳ جایگاه نخست شدیم.

سهیلی خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار همدان نیز در رشته‌های پرش طول، ۲۰۰ متر و پرتاب وزنه به سه مقام نخست دست یافتند.

وی با اشاره به آغاز استعدادیابی در تابستان بیان کرد: طی فراخوانی اعلام می‌کنیم تمام کسانی که مشکل ضعف بینایی و کم‌بینایی دارند از سن ۷ تا ۳۰ سالگی به هیئت ما مراجعه و زیر نظر مربیان استعدادیاب در سالن ورزشی فعالیت کنند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان عنوان کرد: بسیاری از خانواده‌ها که فرزندانشان با مشکل بینایی مواجه اند نمی‌دانند چنین هیئت ورزشی وجود دارد و هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی و هیئت‌ها در استان همدان مظلوم واقع‌شده است.

سهیلی با اشاره به لزوم معرفی این هیئت ورزشی گفت: درخواست داریم نگاه مسئولان، رسانه‌ها و مطبوعات به این هیئت ورزشی بیشتر شود./ مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *