شناسه خبر: 17573 منتشر شده در مورخ: 1398/4/1 ساعت: 11:19 گروه: اجتماعی  
بازدید سردار منتظر المهدی از روزنامه ایران سپید

بازدید سردار منتظر المهدی از روزنامه ایران سپید

عصر آخرین روز کاری بهار ۱۳۹۸ سردار سعید منتظر المهدی، سخنگو و معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر مهمان ایران سپید شد.

به گزارش ایران سپید سردار سعید منتظر المهدی عصر ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ طی بازدیدی که از مؤسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران به عمل آورد، چند دقیقه مهمان روزنامه ایران سپید شد و در جریان روند تولید خبر در تنها روزنامه ی ویژه نابینایان قرار گرفت.

در این بازدید که مهدی شفیعی، مدیر عامل مؤسسه ی فرهنگی-مطبوعاتی ایران منتظر المهدی را همراهی می کرد، وی ضمن ابراز مسرت از این که در ایران روزنامه ای تخصصی ویژه ی نابینایان منتشر می شود، اظهار کرد: «با حضور در روزنامه ی تخصصی نابینایان و اطلاع از روند فعالیت های این روزنامه، مطلب تازه ای آموختم و نکته ی تازه ای به آموخته هایم اضافه شد.»

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان این بازدید، در پاسخ به سؤال خبرنگار ایران سپید مبنی بر اتخاذ روش های نوین در بحث مبارزه با معضل مواد مخدر، معتادان و متجاهران اظهار داشت: «برای باز اجتماعی کردن معتادان و اجتماعی شدن مبارزه ی بی امان با مواد مخدر، باید از تمام بستر ها و پلت فرم ها استفاده کنیم؛ حتی از یک پلت فرم رسانه ای نباید بگذریم. استفاده از ایده ها و روش های نوین در دستور کار ماست. به عنوان نمونه از ادبیات مینیمالیستی یا موجز، یعنی ادبیات کوتاه و تأثیرگذار استفاده می کنیم.»

وی با تأکید بر این که بخش اعظمی از آسیب ها با اعتیاد مرتبط است، اظهار داشت: «بنا بر آنچه در دستور کارمان قرار داده ایم، صرفاً نگاه ما به اعتیاد نیست؛ بلکه آسیب هایی که به اعتیاد ربط دارد هم جزو رئوس فعالیت های ماست. متأسفانه بخش اعظمی از آسیب ها با اعتیاد مرتبط است. امروز می بینیم رد پای اعتیاد در ۵۵ درصد طلاق ها دیده می شود؛ بیش از ۶۰ درصد سرقت های خورد حاصل تلاش معتادان و متجاهران است.

سعید منتظر المهدی در پایان این بازدید، با اشاره به نحوه ی استفاده ی نابینایان از شیوه های نوین رسانه ای فعالیت های ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: «در این زمینه روزنامه ی ایران سپید باید به ما مشاوره ی فکری بدهد. ما از هر ایده ای در امر آگاهی رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه نابینایان عزیز استقبال می کنیم.»

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *