شناسه خبر: 17529 منتشر شده در مورخ: 1398/3/28 ساعت: 10:08 گروه: اجتماعی  
قانون «حمایت از معلولان» عملیاتی شود

قانون «حمایت از معلولان» عملیاتی شود

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: متاسفانه قانون حمایت از معلولان علی‌رغم ابلاغ، هنوز اجرایی نشده است و معلولان مشکلات بسیار زیادی دارند.

به گزارش ایران سپید حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: متأسفانه قانون حمایت از معلولان علی‌رغم ابلاغ، اجرایی نمی‌شود.

وی افزود: بسیاری از معلولان مدام به فراکسیون حمایت از معلولان مراجعه می‌کنند و خواستار اجرای قانون مذکور هستند اما متأسفانه تکالیف مشخص شده در این قانون عملیاتی نمی‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات خاطرنشان کرد: متأسفانه کلات هم یکی از نقاطی بود که در فروردین ماه دچار سیل شد و مسئولان از این منطقه بازدید به عمل آوردند اما وعده‌هایی دادند که تاکنون عملیات نشده است و مسجد جامع کلات به علت این موضوع در معرض تخریب است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات زیادی از بودجه عمومی برای تأمین گندم و گوشت در نظر گرفته شده است، لازم است مسئولان ذیربط پاسخ دهند که آیا مشکلات کشور در این زمینه برطرف شده است یا خیر؟/ مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *