شناسه خبر: 17517 منتشر شده در مورخ: 1398/3/28 ساعت: 09:06 گروه: اجتماعی  
ورود ١٣ دستگاه اتوبوس دوکابین به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت

ورود ١٣ دستگاه اتوبوس دوکابین به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت

۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، از محل عوارض طرح ترافیک خریداری شده که وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می‌شود.

به گزارش ایران سپید محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  از آغاز عملیات بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و چندین پروژه ترافیکی دیگر با حضور شهردار تهران نیز خبر داد.

پورسیدآقایی با اشاره به خرید ۱۱۷ دستگاه مینی‌بوس تولید داخل، از شروع به کار مینی‌بوس‌های تحویلی سری اول در خطوط طراحی شده خبر داد و گفت: به دنبال نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، در این بخش تفاهم‌نامه تولید ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس داخلی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی منعقد شده است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،  تکمیل طرح و راه‌اندازی سیستم هوشمند اعلام نام ایستگاه در خطوط تندرو از جمله پروژه‌هایی هستند که با بهره‌برداری از آن ها، شهروندان تهرانی می‌توانند از خدمات جدید بهره‌مند شوند.

پورسیدآقایی همچنین با اشاره به لزوم بهسازی شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی برای افراد کم‌توان عنوان کرد: از این پس نابینایان می‌توانند از تابلوهای مسیر با فرمت خط بریل در خطوط تندرو استفاده کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *