شناسه خبر: 17451 منتشر شده در مورخ: 1398/3/25 ساعت: 09:19 گروه: اجتماعی  
منازل خانوارهای داری ۲ معلول پایتخت تحویل داده شد

منازل خانوارهای داری ۲ معلول پایتخت تحویل داده شد

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: ۱۰۰ مددجوی دارای ۲ فرزند معلول شهر تهران روز (چهارشنبه) برای تحویل منازل خود مراجعه کردند.

به گزارش ایران سپید  مهشید چوبکار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تعداد واحد مناسب سازی شده در شهر جدید پرند واقع شده است تا معلولان بتوانند در آن مستقر شوند.

به گفته وی دولت با تخصیص وام‌هایی با سود چهار درصد، کمک‌های بلاعوض همچنین کمک های خیران، بسیج سازندگی و سایر نهادها درصدد تلاش برای صاحب خانه شدن معلولان است.

چوبکار افزود: اکنون ۶۰۰ مددجوی بهزیستی استان تهران دارای ۲ فرزند معلول در انتظار مسکن هستند و در حال رایزنی با مسئولان مربوطه برای رفع این مشکل هستیم.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۰۸ واحد مسکونی به معلولان واگذار شد گفت: از این تعداد حدود ۱۵۰ واحد به مددجویان دارای ۲ فرزند معلول تعلق یافت.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال با همراهی نهادهای مختلف بتوان تعداد واحدهای بیشتری را به معلولان اختصاص داد.

چوبکار با بیان اینکه در شهرستان‌های استان تهران نیز تعدادی مسکن برای معلولان در نظر گرفته شده است گفت: در شهرستان ملارد ۷۲ واحد و در پیشوا ۸۰ واحد در مرحله آماده سازی و واگذاری است.

بنا بر اعلام مسئولان بهزیستی آمار کل مدجویان این سازمان در استان تهران ۱۷۴ هزار نفر است که از خدمات توانبخشی و اجتماعی بهره مند می شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *