شناسه خبر: 17439 منتشر شده در مورخ: 1398/3/22 ساعت: 09:30 گروه: ورزشی  
هیات ها امکانات خود را در اختیار ورزشکاران نابینا و کم بینا قرار دهند

هیات ها امکانات خود را در اختیار ورزشکاران نابینا و کم بینا قرار دهند

رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت: انتظار می رود هیات ‌های ورزشی زمینه بهره برداری ورزشکاران نابینا و کم بینا را از امکانات دولتی فراهم کنند

به گزارش ایران سپید  محمدرضا مظلومی سه شنبه در مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان در اهواز، اظهار داشت: امسال وضعیت ما کمی بحرانی است اما قول می‌دهیم که کمک بیشتری به هیأت خوزستان داشته باشیم اگر چه تمام هیأت‌های استانی خود باید به فکر درآمدزایی باشند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ما از قشر آسیب پذیر جامعه هستند لذا باید به آنها توجه بیشتری شود گفت: شرایط ورزشکاران ما به گونه‌ای است که از خیلی امکانات جامعه محروم هستند لذا از مسئولان کشور و استان‌ها انتظار داریم کمک‌های بیشتری به ورزشکاران این هیأت داشته باشند.

مظلومی گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا نیز اگر مورد توجه قرار گیرند، می‌توانند مانند دیگر ورزشکاران پرچم ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز در آورند. به عنوان مثال در بازی‌های آسیایی جاکارتا سه شطرنج باز نابینای ما روی سکو رفتند و پرچم ایران را بالا بردند که این موضوع برای مسئولان کشور بسی افتخار آفرین بود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با بیان اینکه هر کسی با غرض به این هیأت جفا کرده است، چوب آن را خواهد خورد افزود: زمانی هیأت خوزستان هیچ گونه مشکلی نداشت اما متأسفانه عده‌ای برای آن مشکلاتی ایجاد کردند که این موضوع باید بررسی شود و انتظار داریم اداره کل ورزش و جوان خوزستان نیز کمی بیشتر به ورزشکاران این هیأت توجه کند.

وی با بیان اینکه امسال نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داریم و این موضوع نیز باید در اولویت کار هیأت خوزستان قرار گیرد گفت: همچنین باید سالن‌های استان در ساعت‌های خوب در اختیار ورزشکاران نابینا و کم بینا قرار بگیرد تا بتوانند از آن بهره مند شوند.

مظلومی ضمن قدردانی از اداره کل ورزش و جوان خوزستان و انصاری رئیس هیأت استان گفت: زمانی خوزستان قطب ورزش نابینایان و کم بینایان کشور بود و در بخش زیرساختی و حضور ورزشکار در تیم‌های ملی از شرایط خوبی برخوردار بود اما اکنون از آن دوران فاصله گرفته است که امیدوارم این هیأت دوباره احیا شود و در میزبانی مسابقات کشوری و برنامه‌های آموزشی اقدامات مؤثری انجام دهد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان افزود: امسال شرایط خاصی داریم چرا که بودجه فدراسیون‌ها کم شده، با این وجود تاکید شده است که به ورزش نابینایان و کم بینایان و همچنین ورزش‌های جانبازان و معلولان و باستانی ویژه نگاه شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *