شناسه خبر: 17438 منتشر شده در مورخ: 1398/3/22 ساعت: 09:28 گروه: اجتماعی  
لایحه تغییر نرخ خدمات اماکن ورزشی تهران ارائه شد

لایحه تغییر نرخ خدمات اماکن ورزشی تهران ارائه شد

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از ارایه لایحه تغییر نرخ خدمات اماکن ورزشی تابعه در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از از سازمان ورزش شهرداری تهران، مجید رباطی گفت: براساس مصوبه ابلاغی دوازدهم اسفندماه سال ۸۹ شماره ۱۴۴۰۵/۱۴۹۷/۱۶۰ سازمان ورزش موظف است که متناسب با سیاست های عمومی و محاسبه هزینه های جاری و … تغییرات در نرخ خدمات را در قالب لایحه جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارایه کند.

وی با بیان اینکه تعرفه خدمات اماکن ورزشی تابعه سازمان ورزش از سال ۹۶ تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته است، اظهار کرد: تغییر نرخ خدمات ورزشی با توجه به افزایش تعرفه های جاری و هزینه های نگهداشت مجموعه های ورزشی صورت می گیرد و سعی شده تا با توجه به هدف سازمان ورزش مبنی بر نهادینه کردن ورزش در سبد خانوار، حداقل درصد افزایش اعمال شود.

وی تصریح کرد: لایحه تغییر نرخ خدمات سال ۹۸ با رویکرد جدید و لحاظ سیاست های مدیریت های شهری در ابتدای امسال تهیه شده است.

سرپرست سازمان ورزش شهردرای تهران ادامه داد: برای تدوین لایحه یادشده به مواردی مانند اقشار کم درآمد ومناطق کم برخوردار نگاه ویژه شده است و اعلام نرخ خدمات براساس تقسیمات محله ای انجام و به معلولان و بیماران خاص توجه ویژه شده است.

به گفته وی، امکان رزرو و اشتراک ماهیانه، فصلی و ۶ ماهه برای استفاده شهروندان از خدمات ورزشی و مدیریت شناورسازی خدمات ارایه شده با استفاده از فناوری های نوین نیز در لایحه تغییر نرخ خدمات پیش بینی شده است.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مسئولیت پایش و نظارت بر اجرای دستورالمل تعرفه ابلاغی و رعایت ضوابط از سوی کلیه اماکن ورزشی تابعه شهرداری به عهده سازمان ورزش شهرداری تهران است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *