شناسه خبر: 17435 منتشر شده در مورخ: 1398/3/22 ساعت: 09:14 گروه: اجتماعی  
انجمن خیریه شبانه‌روزی معلولان در کاشان بهره برداری می شود

انجمن خیریه شبانه‌روزی معلولان در کاشان بهره برداری می شود

عضو شورای شهر کاشان با بیان اینکه شهرستان کاشان ۶ هزار معلول دارد، گفت: با اخذ مجوزهای لازم درصدد بهره برداری از انجمن خیریه شبانه روزی معلولان در این شهرستان هستیم.

به گزارش ایران سپید علی هاشمی طاهری در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان کاشان اظهار داشت: در جامعه ما افرادی هستند که نیاز به کمک دیگران دارند و آنان را معلول می‌خوانیم؛ شهرستان کاشان ۶ هزار معلول را در خود جای داده است و با وجود چنین آمار قابل توجهی از معلولان شهروندان کاشانی مصمم شدند تا در راستای حمایت از این قشر جامعه مؤسسات حمایتی را راه اندازی کنند.

وی با بیان اینکه بهترین انجمن حمایت از معلولان استان اصفهان در کاشان وجود دارد، افزود: خوشبختانه با اخذ مجوزهای لازم در صدد بهره برداری از انجمن خیریه شبانه روزی معلولان در شهرستان هستیم؛ تمامی مراحل جانمایی و ساخت این انجمن انجام شده اما برای تجهیز شدن آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

عضو شورای شهر کاشان با بیان اینکه انجمن‌های حمایتی کاشان تاکید ویژه ای بر روی توانبخشی دارند، ابراز داشت: در راستای توانبخشی به معلولان، حرفه آموزی در دستور کار انجمن‌های حمایتی معلولان در کاشان است و در کنار این موضوع به بحث سلامت این افراد نیز اهمیت ویژه ای داده شده است.

وی ضمن اشاره به حمایت‌های تمامی ارگان‌ها از معلولان کاشانی گفت: معلولان اگر چه در ظاهر نقصی در یک یا چند عضو خود دارند اما در میان آنان استعدادهای خاص و نابغه‌هایی وجود دارند و بر همین اساس باید از هیچ تلاشی در راستای حمایت از آنان دریغ نکرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *