شناسه خبر: 17415 منتشر شده در مورخ: 1398/3/21 ساعت: 09:08 گروه: اجتماعی  
۷۰ واحد مسکونی ویژه معلولان در خراسان جنوبی احداث می شود

۷۰ واحد مسکونی ویژه معلولان در خراسان جنوبی احداث می شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به دنبال تفاهم نامه بسیج سازندگی با سازمان بهزیستی ۷۰واحد مسکونی معلولان در استان احداث می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر مهدی هنری در مراسم کلنگ زنی احداث ۱۰ واحد مسکونی معلولان در نهبندان با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای ما بین سازمان بسیج سازندگی کشور و بهزیستی در راستای احداث واحدهای مسکونی مددجویان و معلولان منعقد شده است، افزود: سهم خراسان جنوبی از این تفاهم نامه احداث ۷۰ واحد مسکونی و مناسب سازی ۱۵۰ واحد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به مراسم کلنگ زنی ۱۰ واحد مسکونی در نهبندان بیان کرد: امید است این واحدها تا پایان سال ۹۸ تکمیل شود.‌

وی بیان کرد: حداقل مساحت واحدهای مسکونی ۶۵ متر مربع است و در صورتی که متقاضی متراژ بیشتری را درخواست کند، هزینه مازاد توسط متقاضی تأمین می‌شود.

هنری اظهار کرد: بخشی از اعتبارات این واحدها از طریق تسهیلات پرداختی متقاضیان پرداخت و بخشی بر اساس تسهیلات بلاعوض بهزیستی مددجویان تک معلولی یا دو معلولی تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: پروژه‌های مناسب سازی بر اساس شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی، با کمک گروه‌های جهادی در ایام تابستان انجام خواهد شد.

هنری با بیان اینکه این تعداد پروژه‌ها از سرجمع طرح ۴۰ هزار پروژه بسیج مستضعفین بوده که عملیات اجرایی آنها در بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: سهم خراسان جنوبی ۷۵۰ پروژه بوده که تاکنون ۳۵۰ پروژه در حال اجرا است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *