شناسه خبر: 17380 منتشر شده در مورخ: 1398/3/19 ساعت: 09:28 گروه: اجتماعی  
مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم بینا و نابینا

مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم بینا و نابینا

مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم بینا و نابینا کرمانشاه (عصای سفید) در راستای تحقق اهداف جامع سازمان بهزیستی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران سپید بهناز بیات مدیر مسئول مرکز آموزشی توانبخشی خانواده و کودک کم بینا و نابینا کرمانشاه گفت: این مرکز در راستای تحقق اهداف جامع سازمان بهزیستی کشور در نیمه دوم سال ۹۷ با هدف ایجاد فضایی برای رفاه و توانبخشی کودکان کم بینا و نابینا زیر ۱۵ سال آغاز به کار کرد.

وی بااشاره به اینکه در این مرکز خط بریل هم به متقاضیان آموزش داده می‌شود گفت: این مرکز با داشتن پرسنل مجرب و کارشناسان متخصص آماده ارائه خدمات به تمامی جامعه کم بینا و نابینا است.
وی افزود: در این مرکز ۲۷مددجو کم بینا و نابینا خدمات لازم را دریافت می‌کنند و این مرکز اولین مرکز آموزشی و توانبخشی نابینایان در غرب کشور و پانزدهمین مرکز آموزشی نابینایان در کشور به شمار می‌رود.
بیات گفت: در این مرکز مددجویان پس از ارزیابی تیم توانبخشی متشکل از گفتار درمان، کاردرمان و مربیان آموزشی همراه مددجویان آموزش‌هایی صورت می‌گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *