شناسه خبر: 17361 منتشر شده در مورخ: 1398/3/18 ساعت: 09:28 گروه: فرهنگی  
گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران پرچم صلح برافراشتند

گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران پرچم صلح برافراشتند

گروه تئاتری معلولان ذهنی ایران با نمایش صلح به تهران آمده و از صلح نیاز امروز جامعه جهانی می گویند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا امید اسدی مدیر تماشاخانه ایران تماشا، در خصوص اجرای نمایش صلح گفت: نمایش صلح از شهرستان آباده شیراز آمده است. اجرای این نمایش بر عهده گروهی است که همه معلولان ذهنی هستند و کارگردانی آن را مصیب زارعی بر عهده دارد.

اسدی در خصوص بازیگران نمایش صلح گفت: این گروه تنها گروه تئاتر معلولان ذهنی ایران هستند و امیدوارم مخاطبان نگاه خاصی به این اجرا داشته باشند. زمانی که من به اجرای این نمایش نشستم از بازی این بچه‌ها شگفت زده و متوجه شدم که این هنرمندان با وجود معلولیت ذهنی می‌توانند لحظات نابی را برای ما بسازند و البته حرکات نمایشی زیبایی را به اجرا بگذارند. امیدوارم که مخاطبان از این نمایش حمایت کنند.

وی در خصوص پیام نمایش صلح گفت: این نمایش با یک دیالوگ این را یادآوری می‌کند که تنها راه نجات بشریت در جامعه امروز صلح است. همه در جهان در حال جنگ هستند، اما این گروه نمایشی پرچم صلح را در تماشاخانه ایران تماشا برافراشتند و پیام صلح را به بشریت می‌دهند.

اسدی با اشاره به اینکه این گروه مهمان ما بوده و خوابگاه‌هایی برای آن‌ها تدارک دیده شده، بیان کرد: با وجود اینکه در اساسنامه‌ها و آیین نامه‌ها بحث حمایت از هنر وجود دارد، اما هیچ یک از نهاد‌های شهرستان آباده از جمله فرمانداری و شهرداری حمایتی از آن نکردند.

گفتنی است این نمایش پنج اجرا دارد و از ۱۸ تا ۲۳ خرداد ماه هر شب در تماشاخانه ایران تماشا بر روی صحنه می‌رود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *