شناسه خبر: 17341 منتشر شده در مورخ: 1398/3/14 ساعت: 21:10 گروه: اجتماعی  
معلولان از ابتدایی ترین امکانات رفاهی محروم هستند

معلولان از ابتدایی ترین امکانات رفاهی محروم هستند

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه پروتکل‌های بین المللی برای دفاع از حقوق معلولان در کشور رعایت نمی‌شود،گفت: معلولان در کشور از ابتدایی ترین امکانات رفاهی محروم هستند.

به گزارش ایران سپید غلامعلی جعفر زاده  ایمن آبادی  درباره وضعیت  امکانات رفاهی معلولان در کشور، گفت: بی توجهی به امکانات رفاهی برای معلولان مشهود است زیرا بسیاری از معلولان در کشور برای انجام بدیهی ترین امور اجتماعی در کشور با مشکل روبرو هستند.

نماینده مردم  رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلولان در کشور از ابتدایی ترین امکانات حمل و نقل از جمله پل هوایی های استاندارد محروم هستند تصریح کرد: بسیاری از ادارات در کشور مدعی هستند که برای معلولان میز خدمت ایجاد کرده اند بنابراین تنها یک اداره که میز خدمت برای معلولان ایجاد کرده است را به من نشان دهید.

قطار قزوین به رشت  فاقد امکانات  برای معلولان است
 
وی ادامه داد: قطار قزوین به رشت قابلیت ارائه خدمات مسافربری به معلولان را ندارد و  از  همین رو در جلسه اخیری که  با  مسولان راه آهن داشته ام، مقرر شد که این نقص برطرف شود.

نماینده مردم رشت درمجلس تصریح کرد: پروتکل های بین المللی برای دفاع از حقوق معلولان در کشور رعایت نمی شود و این مسئله به منزله نقص حقوق انسانی معلولان در کشور است.

کمبود ساعت گویا برای روشندلان رفع شود

 عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات  مجلس با بیان اینکه باید کمبود ساعت گویا برای روشندلان مرتفع شود، یادآورشد: برای ارائه امکانات رفاهی به این گروه شرط اساسی این است که حداقل امکانات  رفاهی برای روشندلان  در جامعه مهیا شود.خانه ملت

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *