شناسه خبر: 17312 منتشر شده در مورخ: 1398/3/11 ساعت: 10:20 گروه: ورزشی  
تهران الف قهرمان مسابقات گلبال جام رمضان در دو بخش آقایان و بانوان شد + فایل صوتی

تهران الف قهرمان مسابقات گلبال جام رمضان در دو بخش آقایان و بانوان شد + فایل صوتی

مسابقات گلبال جام رمضان زیر نظر هیأت ورزش نابینایان استان تهران و با حضور استانهای همجوار، در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی هرندی تهران برگزار شد.

به گزارش ایران سپید در مسابقات بخش بانوان که از عصر پنجشنبه آغاز شد و تا سحرگاه جمعه دهم خرداد ادامه داشت، تیم تهران الف به مقام قهرمانی دست یافت. در این مسابقات که پنج تیم تهران الف، تهران ب، توابع تهران، قم و قزوین به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند، تهران الف با ۱۲ امتیاز قهرمان شد. نتایج این مسابقات به شرح زیر است: قزوین ۸، توابع تهران ۴. تهران ب ۹، قم ۲. تهران الف ۵، توابع تهران ۲. قزوین ۵، تهران ب ۱. تهران الف ۳، تهران ب ۰. قزوین ۸، قم ۰. توابع تهران ۵، قم ۰. تهران الف ۶، قزوین ۲. توابع تهران  ۱۰، تهران ب ۰. تهران الف ۱۰، قم ۰. در نهایت تیم تهران الف با ۱۲ امتیاز قهرمان شد، قزوین با ۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و توابع تهران  با ۶ امتیاز سوم شد.  تهران ب با ۳ و قم بدون امتیاز، به ترتیب چهارم و پنجم شدند. در حاشیه این مسابقات، از خانواده شهید رضا مهرانی جانباز نابینای شهید تجلیل شد. فایل صوتی مصاحبه با سرکار خانم توران آقاصادقی همسر شهید مهرانی را میتوانید از وبسایت ایران سپید دانلود کرده و گوش کنید. ایشان در این مصاحبه، از چگونگی آشنایی خود با شهید مهرانی، افتخارات ورزشی وی و نحوه شهادت ایشان با ایران سپید به گفتگو پرداختند. اما در مسابقات بخش مردان که از عصر روز جمعه آغاز شد و تا سحرگاه شنبه 11 خرداد ادامه داشت، تیم گلبال تهران الف عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در این مسابقات، شش تیم در دو گروه سه تیمی به مصاف هم رفتند که نتایج مرحله گروهی این مسابقات به شرح زیر است: گروه اول: جانبازان ب ۱۰، تهران الف 0. تهران الف ۱4، ورامین 4. جانبازان ب ۶، ورامین 2. گروه دوم: تهران ب 8، جانبازان الف 4. تهران ب ۸، ملارد 3. جانبازان الف ۱۰، ملارد 0. از گروه اول دو تیم جانبازان ب و تهران الف و از گروه دوم، دو تیم تهران ب و جانبازان الف به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در مرحله نیمه نهایی، تهران الف با نتیجه ۸ بر ۳ از سد تهران ب گذشت و راهی فینال شد. جانبازان الف نیز ۱۱ بر ۷ جانبازان ب را مغلوب کرد و راهی فینال شد. در دیدار نهایی، تهران الف در یک بازی نزدیک و نفس گیر جانبازان الف را شکست داد و فاتح مسابقات گلبال جام رمضان شد. در دیدار رده بندی نیز تهران ب با نتیجه ۸ بر ۴ در برابر جانبازان ب به برتری دست یافت و سوم شد. به گفته علی نعمتی دبیر انجمن گلبال هیأت تهران تمام بازیکنان تهران را در سه تیم تهران الف و ب، و جانبازان الف تقسیم کردیم و  این دیدارها برای ما به منزله بازیهای تدارکاتی جهت آماده سازی برای مسابقات قهرمانی کشور است که اوایل مردادماه در بابلسر برگزار میشود. امیر سرمدی

فایل صوتی

فایل مصاحبه
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *