شناسه خبر: 17300 منتشر شده در مورخ: 1398/3/11 ساعت: 09:13 گروه: ورزشی  
توجیه دوباره ۸ فدراسیون درباره ورزش معلولان

توجیه دوباره ۸ فدراسیون درباره ورزش معلولان

هشت فدراسیون ورزشی درخصوص عملکرد بخش ورزش معلولان توجیه شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم چند روز قبل جلسه‌ای میان روسای 8 فدراسیون ورزشی با مسئولان کمیته پارالمپیک و همچنین محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

هادی رضایی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک درباره این جلسه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این جلسه روسای فدراسیون‌های تکواندو، قایقرانی، تنیس، دوچرخه‌سواری، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، قایقرانی و سوارکاری و همچنین رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین حضور داشتند. 8 رشته‌ای که روسای‌شان در این جلسه حضور داشتند، هم‌اکنون مسئولیت آن رشته در بخش معلولان را بر عهده دارند. این انتقال رشته‌ها از فدراسیون جانبازان و معلولین به سایر فدراسیون‌ها با تصمیم ما نبوده و طبق قوانین کمیته بین‌المللی پارالمپیک صورت گرفته است. به همین دلیل بار دیگر این روسا درخصوص اقدامات لازم در این حوزه جدید توجیه شدند تا دیگر مسئله‌ای وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک یکبار دیگر به روسای این فدراسیون‌ها گفته شد، ادامه داد: برخی از این روسا توجیه نبودند و به همین دلیل این جلسه برگزار شد تا کارها طبق روال انجام شود.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: هدف ما کار بر روی کیفی‌گرایی است تا خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را در پارالمپیک 2020 توکیو کسب کنیم. شاید در بخش المپیک کسب سهمیه اهمیت داشته باشد و هرکسی که سهمیه بگیرد، اعزام شود، اما در پارالمپیک شرایط متفاوت است و کسب سهمیه به معنای اعزام به توکیو نیست.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *