شناسه خبر: 17244 منتشر شده در مورخ: 1398/3/4 ساعت: 09:55 گروه: اجتماعی  
پویش کمک به ساخت خانه مددجویان سیل زده بهزیستی شروع شده است

پویش کمک به ساخت خانه مددجویان سیل زده بهزیستی شروع شده است

معاون امور مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت: پویش ملی کمک به ساخت منازل مددجویان سیل زده آغاز شده و در مراحل عملیاتی آن هستیم تا با کمک های خیران خانه های آنان را بسازیم.

به گزارش ایران سپید ذوالفقار یزدان مهر در آیین جشن گلریزان فرشته های زمینی در شیرخوارگاه آمنه تهران اظهارداشت: 113 هزار مددجوی بهزیستی نیز پشت نوبت مسکن هستند که این امر نیازمند مشارکت های خیران است. 

به گفته وی، مددجویان بهزیستی با کمبود مسکن مواجه هستند و پشت نوبت دریافت قرار دارند و تلاش می کنیم از طریق کمک های خیران بخشی از نیازهای آنان مرتفع شود. 
این مسئول بهزیستی در ادامه با اشاره به ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی اظهارداشت: امسال بر ایجاد 50 هزار شغل هدفگذاری کرده ایم و امیدواریم با فعالیت خیران بتوانیم توسعه اشتغال و کارآفرینی را محقق کنیم. 
یزدان مهر ادامه داد: خیران در زمینه مشارکت برای کارآفرینی می توانند در زنجیره تولید نیز گام موثری بردارند و با مهارت ورزی و ایجاد اشتغال به مددجویان به خانواده های آنان کمک شایانی کنند. 
وی با اشاره به طرح پویش شکرانه توانایی گفت: این پویش با هدف توانمندسازی معلولان با حفظ کرامت انسانی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد تا از اول خردادماه جاری با ابلاغ نامه ای در وزارتخانه و سازمان های تابعه از جمله بهزیستی کارمندان بتوانند با کسر پنج الی چهار رقم آخر فیش حقوقی به مدت یک سال و واریز به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی در این امر خداپسندانه شرکت کنند. 
به گفته یزدان مهر، بهزیستی از طریق شماره حساب 90190 بانک ملت شعبه دکتر قریب، کد شعبه 67355 مشارکت های مردمی بهزیستی آماده دریافت کمک های مردمی است. 
معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی بیان کرد: همچنین کارمندان می توانند در طرح پویش سلامت نیز به همین روش شرکت کنند. 
وی خاطرنشان کرد: به دنبال گسترش این طرح در سایر وزارتخانه ها و سازمان ها هستیم تا از مشارکت های مردمی برای خدمات رسانی به مددجویان بهره مند شویم. 
به گزارش ایرنا جشن گلریزان فرشته های زمینی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شیرخوارگاه آمنه با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی، حامیان و خیران مددجویان بهزیستی با توزیع فرم های مشارکت های مردمی برگزار شد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *