شناسه خبر: 17192 منتشر شده در مورخ: 1398/2/29 ساعت: 08:47 گروه: اجتماعی  
مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه دخترانه در آذربایجان شرقی

مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه دخترانه در آذربایجان شرقی

مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه دخترانه در آذربایجان شرقی به مساحت بالغ بر ۲۳۰۰ متر مربع با حضور مسئولین استانی و میهمانان و مدعوین برگزار شد.

به گزارش ایران سپید  مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه دخترانه  در ۲ طبقه با مساحت بالغ بر ۲۳۰۰ متر مربع در خیابان شریعتی جنوبی واقع در محل مدرسه شهید توانای سابق به همت یاوران دست هاى مهربان با حضور مسئولین استانی و همچنین بنیان گذار بنیاد نیکوکاری دست های مهربان برگزار شد.

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم  با بیان اینکه خداوند از تمام اعمال ما آگاه است، گفت: خیرین مدرسه ساز از اموالشان برای ایجاد پلی از تاریکی به روشنایی برای نسل آینده ساده گذشته و با بخشش مال خود به توسعه کشور کمک می کنند و بدون تردید کوچکترین خیر و نیکی ما انسان ها دور از نظر خالق نخواهد بود و آن خیری که نفعش به سایرین باشد برتر و ارزشمند تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: نقش خیرین درتحقق اهداف آموزش و پرورش تعیین کننده است ومدرسه سازی راهی برای رسیدن به اوج افق های روشن و تضمین کننده سعادت اخروی ودنیوی است.

معراج پیری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز ضمن قدردانی از بنیاد نیکوکاری دست های مهربان،  توجه به توسعه آموزش و تقویت زیرساخت های بخش پرورش و علم را در کشور مفید دانست و خاطر نشان کرد: هر چند که تمام مسئولان نسبت به احداث مدرسه و فضای جدید آموزشی اهتمام دارند، اما تلاش خیرین در این زمینه توانسته بسیاری از مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی را برطرف و سهم مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی ایفا کنند.

پیری در ادامه با اشاره به مساعدت های بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در حمایت از دانش آموزان نیازمند ناحیه۳، عنوان کرد: هم اکنون پروژه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز مصلی نژاد و احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه در خیابان اشرفی لاله، به یاد مرحومه سهیلا نظرنیا، در حوزه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز کلید خورده است و همچنان با وجود بستر مناسب و لازم التوجه از عنایت خیرین گرانقدر بیش از پیش استقبال خواهیم نمود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *