شناسه خبر: 17180 منتشر شده در مورخ: 1398/2/28 ساعت: 09:22 گروه: اجتماعی  
نصیری: استعدادیابی زنان معلول را به محیط های ورزشی می کشاند

نصیری: استعدادیابی زنان معلول را به محیط های ورزشی می کشاند

نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین افزود: ورزش معلولان در بخش زنان در چند سال گذشته پیشرفت های فراوانی داشته است و ما با تکیه بر این ظرفیت ها طرح استعدادیابی را به عنوان یک راهبرد مهم در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا «مژگان نصیری» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین چشم انداز فدراسیون در بخش زنان توجه به بحث استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم های ملی است. برای رسیدن به این چشم انداز رقابت های قهرمانی کشور و لیگ باشگاه ها در رشته های مختلف برگزار می کنیم تا فضا برای حضور بانوان در عرصه ورزش جانبازان و معلولین فراهم شود. 

نصیری ادامه داد: برخی از این استعدادها به تیم های ملی رشته های مختلف معرفی و برخی دیگر با حضور در اردوها به پشتوانه ای برای تیم ملی تبدیل می شوند.
او عنوان کرد: در سال منتهی به رقابت های پارالمپیک 2020 تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم نهایت سهمیه را برای این جشنواره جهانی ورزش کسب کنیم. 
نصیری با اشاره به افتخار آفرینی زنان ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: سال 1397 موفقیت های زیادی در ورزش زنان معلول به دست آمد و آنان توانستند با کسب 10 مدال طلا، 9 مدال نقره و 6 مدال برنز نقش مهمی در ارتقا جایگاه کاروان ایران در جدول رده بندی توزیه مدال ها داشته باشند.
نایب رییس بانوان فدراسیون عنوان کرد: تنها موفقیت سال 97 افتخار آفرینی در رقابت ها جاکارتا نبود بلکه زنان ورزشکار معلول ایران در برخی از رشته ها توانستند موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2020 شوند؛ ساره جوانمردی و سمیرا ارم از جمله این ورزشکاران بودند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *