شناسه خبر: 17144 منتشر شده در مورخ: 1398/2/23 ساعت: 08:59 گروه: اجتماعی  
آغاز واکسیناسیون زائران خانه خدا برای حج تمتع

آغاز واکسیناسیون زائران خانه خدا برای حج تمتع

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از آغاز واکسیناسیون زائران خانه خدا برای حج تمتع خبرداد.

به گزارش ایران سپید دکتر حسن صفاریه درباره فرآیند واکسیناسیون حجاج برای انجام مناسک حج گفت: برابر تقسیم وظایف صورت گرفته اقدامات مربوط به واکسناسیون حجاج ایرانی برعهده معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر قرار گرفته است و عوامل این سازمان مسئولیت آن را برعهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه معمولاً واکسیناسیون حجاج یک تا دو ماه قبل از سفر حج انجام می‌شود، اظهارکرد: در همین راستا نیز فرآیند واکسیناسیون حجاج ایرانی آغاز شده و البته حجم اصلی کار انجام نشده و واکسیناسیون شمار زیادی از حجاج انجام نشده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۷۰ مرکز واکسیناسیون کشوری آمادگی ارائه خدمات به زائران خانه خدا در حج تمتع امسال را برعهده دارند، گفت: واکسیناسیون این زائران علاوه بر این مراکز توسط واکسیناتورهای اعزامی به محل‌های برگزاری دوره‌های آموزشی به حجاج نیز انجام می‌شود و به عنوان مثال در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی برای حجاج در مساجد نیز تزریق واکسن انجام می‌شود.

صفاریه با تاکید بر اینکه واکسیناسیون حجاج الزامی است، گفت: تدابیر لازم برای واکسناسیون زائران پیش بینی شده و مشکلی در این زمینه نداریم و فرآیند تزریق واکسن در زمانبندی خود انجام خواهد شد. ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *