شناسه خبر: 17120 منتشر شده در مورخ: 1398/2/22 ساعت: 09:24 گروه: فرهنگی  
لحظات روحانی ماه رمضان همراه با سخنرانی هایی ناب

لحظات روحانی ماه رمضان همراه با سخنرانی هایی ناب

شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان با اختصاص 8 باکس سخنرانی در ساعت های مختلف، لحظاتی ناب را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، به مناسبت ماه مبارک رمضان، سخنرانی های علما و خطبای نامی کشور در ساعت های مختلف شبانه روز تقدیم مخاطبان تلویزیون علی الخصوص شبکه قرآن و معارف سیما خواهد شد.

بر این اساس، سخنرانی آیت الله امامی کاشانی ویژه ماه مبارک رمضان همه روز از ساعت 45 دقیقه بامداد و سخنرانی آیت الله جاودان و دیگر خطبای مشهور کشور در ساعت 2 بامداد به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.
شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان توسط آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) با عنوان شمیم رمضان در ساعت 6:15 و تفسیر ق رآن کریم با محوریت سوره کهف توسط آیت الله جوادی آملی در ساعت 7:30 تقدیم علاقه مندان می شود.
سخنرانی های به روز آیت الله ناصری و استاد حسین انصاریان در ماه مبارک رمضان امسال با فاصله کوتاه ضبط و به ترتیب در ساعت های 13:30 و 16:45 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد. همچنین مباحث کارشناسی آیت الله سبحانی با موضوع سوگندهای قرآنی در ساعت 14:50 در کنداکتور پخش قرار دارد.
سلسله مباحث کارشناسی آیت الله مکارم شیرازی با موضوع دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه امام سجاد (ع)، از دیگر سخنرانی هایی می باشد که در ایام ماه مبارک رمضان و در ساعت 21:30 از این شبکه پخش می گردد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *