شناسه خبر: 17104 منتشر شده در مورخ: 1398/2/21 ساعت: 08:47 گروه: ورزشی  
تیم بسکتبال با ویلچر آمل جام قهرمانی تورنمنت ارمنستان را کسب کرد

تیم بسکتبال با ویلچر آمل جام قهرمانی تورنمنت ارمنستان را کسب کرد

تیم بسکتبال ویلچر شهروند آمل، با کسب مقام قهرمانی در تورنمنت بین المللی جام استقلال کشور ارمنستان، با جام قهرمانی این مسابقات به شهرستان آمل بازگشت.

به گزارش ایران سپید تیم شهروند آمل به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال باویلچر کشور و نماینده ایران از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برای شرکت در اردوی مشترک و تورنمنت بین المللی جام استقلال ارمنستان در این کشور شرکت و با کسب پیروزی برابر حریفان آسیایی خود قهرمان شد.

اعضای این تیم چهارشنبه شب توسط تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از پیشکسوتان ورزشی در بدو ورود به شهر آمل مورد استقبال قرار گرفتند.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر شهروند آمل اظهار داشت که این تیم در بازی نخست با نتیجه ۵۸ بر ۲۲ تیم ملی گرجستان را شکست داد و در دومین بازی خود در این تورنمنت برابر تیم ملی ارمنستان میزبان مسابقات با ۵۳ بر ۲۲ پیروز شد.

مسعود فلاح افزود: هرچند برای تیم شهروند این اردو، جنبه تشریفاتی و میدان دادن به جوان ترها بوده، اما تیم‌های ارمنستان و گرجستان از بازی منطقی و حساب شده تیم شهروند آمل رضایت کامل را داشتند.

وی یادآور شد، که این تیم با ۱۰ بازیکن، کادر فنی، سرپرست و مسئول تیمی درمجموع با ۱۵ نفر به ارمنستان طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت در شهر ایروان با تیم ملی ارمنستان اردوی مشترک ونیز جام استقلال این کشور حضور داشت.

فلاح اضافه کرد، که این تیم در دو سال قبل نیز در جام بین المللی پادشاهی در کشور تایلند نیز شرکت کرده بود و جام قهرمانی را کسب کرده بود.

تیم بسکتبال ویلچر شهروند آمل نیمه دوم اسفندماه پارسال مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور را برعهده داشت وبا اختلاف یک امتیازی با تیم مخابرات اصفهان، جام قهرمانی را از دست داد و تیم اصفهان قهرمان وشهروند آمل نایب قهرمان شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *