شناسه خبر: 17091 منتشر شده در مورخ: 1398/2/18 ساعت: 13:21 گروه: اجتماعی  
سبد معیشتی در ماه رمضان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود

سبد معیشتی در ماه رمضان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی خود در توئیتر، اعلام کرد: یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان در ماه رمضان توزیع می شود.

به گزارش ایران سپید «محمد شریعتمداری»  در این پیام توئیتری به دیدار دیشب رئیس جمهوری با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و نوشت: « رئیس جمهور حرفهای خوب زیادی گفت و دوتا به دلم نشست، اول اینکه در سال مالی سخت تر از 1397 باید چتر حمایتمان را گسترده تر کنیم. دوم اینکه یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی و امداد و نیازمندان در ماه رمضان بدهید. شکر.» 

به گزارش ایرنا، «حسن روحانی» شامگاه سه شنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تاکید کرد: در شرایط کنونی ممکن است بسیاری از افرادی که قبلاً توانمند بودند به حمایت نیاز داشته باشند، لذا باید چترحمایتی نسبت به این گونه خانواده‌ها گسترش یابد و هر مقدار که ضروری است و تشخیص داده می‌شود، بایستی این کار انجام شود و دولت آن را وظیفه خود می‌داند.
رئیس جمهوری در پایان سخنان خود، با اشاره به درخواست رئیس کمیته امداد برای اختصاص یک بسته حمایتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در ماه رمضان، گفت: دستور می‌دهم یک بسته غذایی به همه عزیزان در کمیته امداد و بهزیستی در این ماه مبارک داده شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
زهرا 1398/2/19 - 09:15
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام خیلی ممنون ازمطالبتون امامیشه بگیدچراقبل عیدکه اعلام کردین دوبارسبدکالاقراربدن روندادن .الان هم میترسیم مثل همون دوباردروغ سرکاری باشه
زهرا 1398/2/19 - 09:22
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام خسته نباشیدبه شماعزیزان.همسرمن نابیناست که ازپاییزسال 97بهش افزایش یارانه به مبلغ108هزارتومان بهزیستی میدادامابهمون اطلاع دادن که ازاین ماه قراراین افزایش یارانه واریزنشه چون همسرمن شاغل توشرکت فیروز.میشه لطفارسیدگی کنیدکه این مبلغ براشون واریزبشه آخه دلیل نمیشه که چون شاغل افزایش یارانه بهش تعلق نگیره
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *