شناسه خبر: 17067 منتشر شده در مورخ: 1398/2/17 ساعت: 10:11 گروه: فرهنگی  
«ساعد باقری» مجری برنامه سحر شبکه چهار سیما شد

«ساعد باقری» مجری برنامه سحر شبکه چهار سیما شد

ساعد باقری شاعر سرشناس و سرآینده سرود ملّی کشورمان از سحر اولین روز ماه رمضان با اجرای زنده «سحوری» به جمع مجریان برنامه‌های سحر سیما پیوست.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «سحوری» از اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان، با ساختاری متفاوت و زنده هر شب ساعت 3 بامداد آغاز و تا بعد از اذان صبح پخش آن ادامه می‌یابد. مروری بر نیایش‎های ادبی و معرفتی در نسخ مرجع و در آیینه شعر و ادبیات فارسی ارمغان امسال شبکه چهار سیما برای روزه‌داران و سحرخیزان است، که با اجرای ساعد باقری تقدیم مخاطبان شبکه دانایی و خردورزی می‌شود.

پخش فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، فرازهایی از مناجات حضرت امیرالمومنین (ع) و آوا‌های مذهبی، اذان صبح، نیایش اذان و نماز صبح از بخش‌های برنامه سحرگاهی «سحوری» است. 
همچنین ویژه برنامه «سحوری» شبکه چهار سیما، مناسبت‎های مذهبی ماه مبارک رمضان را بسیار ویژه پوشش می‎دهد مثلا: در روز وفات حضرت خدیجه (س) با طرح بحث نقش زنان در شکل گیری نهضت اسلامی از صدر اسلام تاکنون، در میلاد امام مجتبی (ع) با طرح بحث گسترش فرهنگ کرامت به همنوع، در لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) با طرح بحث چگونگی شکل‎گیری فتنه‌های پس از خلافت حضرت از سوی خوارج و معاندان در قالب شعر و داستان تقدیم مخاطبان می‎شود. 
«سحوری »در 30 قسمت 90 دقیقه‎ای محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که به تهیه‎کنندگی امیرقمیشی و محمد تربتی هرسحر رمضان ساعت سه بامداد پخش خواهد شد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *