شناسه خبر: 17062 منتشر شده در مورخ: 1398/2/17 ساعت: 08:56 گروه: ورزشی  
مجید فرزین به مسابقات جهانی قزاقستان نمی‌رود!

مجید فرزین به مسابقات جهانی قزاقستان نمی‌رود!

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان از اعزام نشدن مجید فرزین به مسابقات جهانی قزاقستان خبر داد و گفت: مجید فرزین به دلیل عدم حضور در اردوی تیم ملی و بی‌اطلاع بودن انجمن و فدراسیون از غیبت او در اردو، شانس حضور در مسابقات جهانی قزاقستان را از دست داد.

به گزارش ایران سپید بابک محمدی با اشاره به برگزاری دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان از ۲۰ اردیبهشت در فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: دومین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان با حضور ۹ ورزشکار از ۲۰ اردیبهشت در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و تا ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت که البته نفرات دعوت شده به اردو وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند که بعد از شرکت در سومین اردوی آماده‌سازی که از اواخر خرداد برپا می‌شود و تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت، عازم قزاقستان می‌شوند.

وی با اشاره به غیبت مجید فرزین در نخستین اردوی تیم ملی و دعوت نشدن به تیم برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه به مجید فرزین دعوتنامه کتبی برای شرکت در اردو ارسال کردیم اما متأسفانه نه تنها به ما پاسخی نداده است، حتی به فدراسیون و انجمن درباره‌ی غیبتش در اردوی اول توضیح خاصی ارائه نداده که در جریان غیبتش قرار بگیریم و این عدم حضور به منزله انصراف او از شرکت در اردوی تیم ملی است.

رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان اظهار کرد: در وزن ۸۰ یا ۸۸ ما روی فرزین حساب باز کرده بودیم و به دنبال اعزام ۱۰ ورزشکار به مسابقات جهانی بودیم، اما الان مجبوریم با ۹ ورزشکار در قزاقستان شرکت کنیم و در دسته ۸۸ کیلوگرم هیچ وزنه‌برداری را به مسابقات جهانی اعزام نکنیم.

محمدی گفت: مسابقات جهانی قزاقستان سومین دوره از مسابقات کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، هر چند ما در مسابقات جهانی مکزیک و مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ژاپن سهمیه ورودی را کسب کردیم اما برای تثبیت سهمیه‌های خود باید در چنین مسابقاتی حضور پیدا کنیم تا با قدرت در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کنیم.

وی در پایان از یوسف یوسفی در دسته ۵۹ کیلوگرم، امیر جعفری ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی ۷۲ کیلوگرم، روح الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، علی اکبر قریب شیء و سامان رضی در ۱۰۷ کیلوگرم و سیامند رحمان و منصور پور میرزایی در ۱۰۷+ کیلوگرم نفرات اعزامی به مسابقات جهانی قزاقستان نام برد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *