شناسه خبر: 17056 منتشر شده در مورخ: 1398/2/17 ساعت: 08:34 گروه: ورزشی  
پرداخت پاداش، درخشش در پارالمپیک 2020 را افزایش می دهد

پرداخت پاداش، درخشش در پارالمپیک 2020 را افزایش می دهد

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: پرداخت پاداش وعده داده شده به ورزشکاران، انگیزه آنان را برای کسب سهمیه و درخشش در پارالمپیک 2020 توکیو بیشتر خواهد کرد.

به گزارش ایران سپید  حمیدعلی صمیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت نشدن پاداش ورزشکاران افتخارآفرین در پاراآسیایی 2018 جاکارتا، اظهارداشت: هماهنگی های لازم با وزرات ورزش و جوانان صورت گرفته و به احتمال زیاد در همین ماه مبارک رمضان پیش رو پاداش ها پرداخت می شود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان درباره نوع پاداش و اینکه آیا سکه و یا حواله خواهد بود،خاطرنشان کرد: این موضوع بر مبنای تصمیم وزارتخانه است.
وی اضافه کرد: ورزشکاران زیر مجموعه این فدراسیون با کسب 136 مدال رنگارنگ پس از کشورهای چین و کره جنوبی برای نخستین بار در ادوار بازیها به جایگاه سوم دست یافتند و پرداخت پاداش ها در روزهای پیش رو می تواند انگیزه بازیکنان را برای مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک دوچندان کند، ضمن اینکه بیشتر ورزشکاران در مقایسه با سایر رشته ها، درآمد کمتری دارند و برای فعالیت خود نیازمند هزینه های شخصی هستند.
وی با اشاره به هدفگذاری برای ارتقای جایگاه ایران در پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن، اظهارداشت: سیاست ستاد عالی تکرار جایگاه قیلی در پارالمپیک یعنی رتبه پانزدهم نیست و ارتقا و رتبه تک رقمی در دستور کار قرار گرفته است.
صمیمی با بیان اینکه ارتقای جایگاه در مسابقات یادشده سخت است، ادامه داد : ورزشکاران ایران ثابت کردند که می توانند کارهای سخت را انجام دهند بنابراین می توان مقام بهتری بدست آورد.
وی اضافه کرد: با توجه شرایط اعتباری و منابع اقتصادی موجود کشور، انتخاب و اعزام بازیکنان به پارالمپیک بر مبنای بیشترین شانس کسب مدال خواهد بود، بر همین اساس دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی 2019 در رشته های مختلف و قهرمانان آسیا شانس بیشتری برای اعزام خواهند داشت.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد: ورزشکارانی که رده های پنجم و ششم جهانی را کسب کنند در صورت عملکرد مناسب و ثبت رکوردهای خوب در سلسله اردوهایی که برگزار می شود، می توانند برای حضور در توکیو ژاپن شانس داشته باشند.
وی تاکید کرد: اردوهایی که برگزار می شود با محوریت صرفه جویی و بر مبنای فضای اعتباری حاکم بر کشور خواهد بود.
به گفته رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، در رشته های والیبال نشسته و تیراندازی سهمیه حضور در پارالمپیک کسب شد و انتخابی رشته های بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری و دو و میدانی پیش رو است.
المپیک تابستانی 2020 از تاریخ 24 ژوئیه (3 مرداد 1399) تا 9 اوت سال 2020 (19 مرداد 1399) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار خواهد شد و پس از آن رقابت های پارالمپیک در این شهر برگزار می شود.
پیشتر بازی‌های المپیک تابستانی 1964 نیز در توکیو برگزار شده بود. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *